Kannabis lailliseksi

Salo

/ #525 Niin aina....

05.04.2008 06:36

Juuh kylla minakin allekirjoittaisin jos olisi laaketieteelliseen kayttoon tai siis sairauteen....
Asun meinaan tallahetkella marokossa ja taalla kannabis on laillista tosin ei poltettava muoto. Saa olla omaan kayttoon, mutta myynnista tulee 10 vuotta vankeutta. Ai miksiko? Nama haittavaikutukset joista puhutte ovat yleisia ja erittain pahoja. Muisti ongelmat ja ns.psykoosit.
Ei aiheuta riippuvuutta? nain sanoo ihminen joka on poltelut omien sanojensa mukaan 15 vuotta?? Koitappa olla viikko ilman ja katso mita tapahtuu hermollle, eritteille (kuten esim hikoilu) ja keskittymisessasi? Parin paivan ilman olo ei teekkaan mitaan koska samalla tavalla pysyy kropassa pitkiakin aikoja samoin kun nikotiini. En kiella itsekkin kokeilleeni ja hyvaa oloahan tuo tuottaa. Akoholisteille voisi olla parempi vaihtoehto. Onko silla valia milla ne aivonsa sitten loppupeleissa tuhoaa. Ei siihen kuole se on totta, mutta on myos ihmisia jotka saattavat kuolla sydammen kuormittuessa aiheutuneesta pelkotilasta eli ns.skitsoista kannabista nautittuaan.
Jos tama laillistetaan se pitaa ehdottomasti olla saatavissa apteekista ja reseptilla taikka sille tarkoitetusta ostopaikasta vahintaan 22 ikarajalla.
Mita tekee viina suomalaisille? Samaa tulisi tekemaan myos kannabis ihmiset ovat yksiloita, mutta liika kutakin aiheuttaa aina samaa....riippuvaisuuden tai ongelmia.
Ja ihan sokerista alkaen koviin huumeisiin asti!!