Kannabis lailliseksi

Antton Kokkonen

/ #528

05.04.2008 23:28

Tässäpä pääpiirteittäin: Joka jätkä herätessään todellakin polttaa sauhut, jos sitä vain on. Yleensä aamufraasi on kuitenkin: "Mistä sitä sais sauhua?" Kukaan kymmenestä tyypistä ei käy töissä, ei opiskele, ei tee mitään. Mitään ei voi tehdä ilman paukkua, mitään ei tehdä paukuissa. Passiivisuus tuli itse asiassa aika tarkalleen niihin aikoihin kun paukkukin astu kuvioihin - tai vähän sen jälkeen. Nyt on muutamalla puhjennut lieviä mielenterveysongelmia ja sen seurauksena mielialalääkkeiden käyttöä. Muistan vielä muutama vuosi sitten, kun kaikki hehkuttivat(minä ml.) kuinka vaaratonta kannabis on. Paska homma sanon minä.

Jos täällä joku joka päivä polttava ei tiedä mistä puhun niin se ei tiedä sitten mistään mitään. En edes usko, että se edes polttaa joka päivä. Vaarana tuolla teidän kannabiksen vähättelyllä on juuri se, että joku sen käytön aloittavakin(yleensä nuori) sitä vähättelee. Näin kävi minun kavereilleni.

Kannabiksen haitat ovat lähinnä psyykkisiä ja kasvuiässä(alle 20v) olevat nuoret ovat näille kaikkein alttiimpia. On siis ehdottoman tärkeää, että nuoret eivät sitä polttaisi. Psyykkisen riippuvuuden voin varmuudella sanoa olevan voimakas.