Tahdonvastaiset huostaanotot ja lainvastaisesti huostaanotot

ritva honkala
Lestijärvi

/ #4 älkää antako sekoittaa perheitänne huostaanotolla

19.04.2008 12:05

Todella katalaa touhua sosiaalipuolella, mikä jopa leimaa koko ammattikunnan " epäilyn alaiseksi". Vanha sanonta sanoo, että hyvin suunniteltu työ on jo puoliksi tehty. Kysynkin teiltä Sossun "AUTTAJAT". Miten olette onnistumaan pysymään perheet ehjinä ja luomaan heille tyrvallisen taustaVOIMAN. Laittakaa käsi sydämelle ja vastatkaa, jos pystytte.
Onko kuinka moni huostaan otettu lapsi saanut teidän " HYVÄLLÄ taidolla palata takaisin sen vanhemman luokse, joka on toisen paikkakunnan lausunnon mukaan esteetön saamaan lapsiaan luokseen?.
Oletteko olleet kannustamassa lasten omia ISIÄ huom ISÄT ja tukeneet heitä kaikin mahdollisin keinoin huostaanotto asiassa, jos se on tehty LAIN VASTAISESTI, kuten on tapahtunut nimeltä mainitsemattomassa tapauksessa.

Käsi sydämellä vastatkaa sossun päättäjät. Oletteko toimineet jokaisen Huostaanotetun perheen kohdalla niin, että voit silmin kirkkain sanoa totuuden, onko esim: jokaisesta ISÄSTÄ jäänyt teille enempi haittaa, kuin hyötyä.
Oletteko koskaan ajatelleet te huostaanottajat, että te olette kuitenkin niitä, jotka kaikkein pahiten pilaatte lasten tulevaisuuttaomien mieltymysten mukaan. Missä ovat ne ISÄ hahmot, joita huostaanotetut lapset tarvitsevat tulevaisuuden esimerkkinä. Nythän on menty siihen, että vain NAISPUOLISET ovat niitä oikeita huoltajia, vaikka heistä löytyy todella kelvottomiakin yksilöitä. Kysynkin MILLOIN ISÄT tulevat arvoon arvaamattomaan ?.? Viimeistään silloin, kun SUVUNJATKAMINEN ei onnistu enään IRTOSIITTIÖILLÄ. Kuka mies on valmin niitä jakamaan, jos ei näe tuloksia ja omaa sukuaan ja maksamaan sitten niille YH. äideille, vaikka ensin ei tarvita sopimuksessa. Voi tätä maailman pahuutta, kun mennään LUOJAN edelle. Kenelle ei lapsia ole suotu, niin ei siinä varmaan ole Luoja virhettä tehnyt. Kyllä Hän katsoo kenelle niin arvokkaat annetaan, kuin lapset.
Huostaanotto on näin, kuten edellä kerroin jo lain vastainen teko, koska ei Jumala sanonut KAHDELLE naiselle, että lisääntykää ja täyttäkää maa ja olkaa hedelmälliset. EI Jumala sanonut kahdelle miehelle, lisääntykää ja täyttäkää maa ja olkaa hedelmälliset. Ajatelkaapas itse, miten olette ristiriidassa oman VIISAUTENNE VARASSA