Ei ydinvoimalaa Simoon

Kemi

/ #23

22.04.2008 18:40

Ai niin ihan unhoittu kun mainittiin tuon Tornion Terästehas, joten oottekos muuten käyttäneet päätänne muuhunkin kuin hatun pitimenä ja ajatelleen, että miksi juuri Outokumpu onkin muuttanut kantansa koskien tarvetta Ydinvoimalan läheisyyteen ? Ei muuten pelkästää siksi että ne perään kysellyt tehot saadaan tänne kyllä linjojakin pitkinkin... Simo lienee jäljellä olevista ydinvoimalan sijoituspaikkakunnista "moni ongelmaisin" koskien ympäristöön liittyviä näkökulmia. Tietysti Outokumpuhan voisi alentua Kiinalaisten kilpailijoidensa tasolle ja vähät välittää ympäristö näkökohdista, mutta empä usko.

BTW se että Kemin kaupunki ei vastusta ydinvoimalaan Simossa ei muuten tarkoita että RUOTSIN VALTIOLLA välttämättä olisi sama kanta (ja ne jotka eivät ymmärrä miten Ruotsi tähän liittyy niin katsokaapa karttaa ja miettikää kuinka pitkälle lauhdevesien vaikutus alue vaikuttaa varsinkin kun merenpohja on täällä Perämeren pohjukassa on varsin matalalla).