Kannabis lailliseksi

hki

/ #594 Ei naurata

03.05.2008 23:14

Te puolustatte kannabista ja vaaaditte sen laillistamista? Kuitenkin te myönnätte sen olevan päihde ja että väärinkäytöksistä on rangaistava. Kuitenkin aikaisemmin kyseenalaistat että miksi pitää rangaista.

Te puhutte käyttäjänä. Minä puhun taas sivusta seuranneena kannabisperheen elämää, missä ei hyvin käynyt. Rahat menivät kannabikseen. Puolisoa ei näkynyt, velkojat kävivät ovella. Puoliso ei sietänyt, että hänen käyttöönsä puututaan. Oli väkivaltaisuutta puolisoa ja lasta kohtaan.

Kannabiksen käytössä on riskinsä. Riskejä jotka saattavat aiheuttaa vahinkoa myös muille kuin itselle. Siksi sen käyttö on tuomittavaa. Samoin kuin alkoholin.

Ymmärrän kyllä kuinka haluaa puolustaa jotain ainetta, kun on siitä riippuvainen. Itse olin riippuvainen tupakasta enkä pitänyt siitä kun minulle siitä mainittiin. Uhmasin että kuollaan me kaikki kuitenkin, monet polttaa eikä niille tule mitään jne jne. Sitten kun lopetin, huomasin, että lopettamiseen painostaneet ihmiset olivat oikeassa. Ei polttamisessa ollut mitään järkeä.