Jyrkkä EI Kuopio-Siilinjärvi pakkokuntaliitokselle!

tietämättömät suksikaa v*ttuun

/ #21 Re: Kunta ilman viihde palveluita

19.01.2014 12:43

#9: HS - Kunta ilman viihde palveluita

mitä v*ttua nyt taas, voiko näin typeriä ihmisiä olla olemassakaan? Siilinjärvellä on peruspalvelut jotka TOIMIVAT. Minä noin 10-vuotiaana olin tukehtumassa koska sain allergisen reaktion, Kuopion Kysissä jouduin venaamaan noin 6 tuntia ennenkuin minut otettiin mihinkään vastaan. Entä jos olisin tukehtunut ja kuollut? Siilinjärvellä on monia uimarantoja joista jokaiseen olen ollut tyytyväinen. Me ei tarvita teattereita eikä museoita eikä konserttisaleja, ei olla ikinä tarvittukaan. Jos joku haluaa mennä johonkin museoon näkemään kuinka hienoja esineitä on historian aikana ollut, hän ajaa reilut 20km kuopioon ihastelemaan niitä. Tiet, tiet on todella hyvässä kunnossa suurimmalta osaltaan ja niitä korjaillaan minun mielestä jopa liikaakin. Lentokenttä, jos se on kerran kuopion omima niin miksi se ei ole kuopion alueelle alunperin rakennettu? Taksirumba viikonloppuisin kuopion ja siilinjärven välillä, mitenhän luulit kuntaliitoksen vaikuttavan asiaan?`sama rumba se siltikin on kuopion sisällä vaan, ei se lyhennä sitä matkaa millään tavalla. Kuopiolla on tuhansia ja taas tuhansia euroja velkaa ja sitä tulee vain kokoajan lisää, siilinjärvi osaa hoitaa raha-asiansa pikkuisen paremmin niin sitä velkaa ei pääse kasaantumaan. Kuopio saa maksaa ihan itse oman velkansa.