Tampereen Hatanpään lukion lakkauttamista vastaan

Vieras

/ #112 Elämäni paras päätös oli hakea HaLuun!!

28.01.2014 09:02

Olen itse ensimmäistä vuotta Hatanpään lukiossa. Kävin ysillä pitkiä keskusteluja oponi ja vanhempieni kanssa, mihin hakisin peruskoulun päättötodistuksen käteen saatuani. Mietin monia vaihtoehtoja ja olin varma etten hakisi lukioon, sillä pelkäsin etten jaksaisi lukea kaikkia kursseja ja riittäisikö minulla motivaatio. Uusi koulu pelotti ajatuksenakin, kaikki uudet ihmiset, uudet kuviot, uusi ympäristö ja uudet opettajat. Lopulta päätin mennä tutustumaan Hatanpään lukioon, ja onneksi menin. Tutustumisen jälkeen olin varma, että tuohon lukioon minä kuulun. Päätin hakea Hatanpään lukion musiikkiteatteri- ja musiikkilinjalle. Se oli elämäni paras päätös! Olen ollut nyt elokuusta asti Hatanpään lukiossa musiikkiteatteri linjalla ja tänä aikana olen saanut useita ystäviä eri luokilta. Jokainen voi olla HaLussa ihan oma itsensä, saada erilaisia ja useita ystäviä, saada tukea, kun sitä tarvii ja tulla hymysuin joka aamu uuteen päivään. Olen oppinut itsestäni paljon uutta ja saanut opiskeluun paljon motivaatiota, mikä minulta yläasteella puuttui. Täällä saa olla oma ihana itsensä ja toteuttaa itseään omalla tyylillään!