Kannabis lailliseksi

Ben Hole
kingston

/ #652

09.06.2008 18:59

Tosiasiassa mikään päihdyttävä aine ei ole hyväksi ihmiselle jos sitä liikaa käyttää!!
Tästä alkoholi vastaan marihuana asiasta voisi jauhaa ikuisuuden. En halua yleistää,mutta yleensä ne jotka tuomitsee tötsyn polttajan niin eivät ole itse sitä maistaneet ja heillä on vain median luoma kärjistetty tieto asiasta.Itse jos saisin valita niin kannabis olisi laillista tietyin rajoittein.
Itse poltan ja tulen polttamaan jatkossakin on kannabis laillista tai ei.

Kysymys kuuluu ,että jos jään kiinni poliisille yhden jointin polttamisesta ja minut leimataan huumerikolliseksi niin edistääkö se tätä tekopyhää yhteiskuntaa.Menetän ehkä työpaikan ja valtio menettää verotuloja ja minut sysätään sossun luukulle,onko reilua tai järkevää?????

On myös parempi että haen tötsyni tutuilta ,jotka omaan ja muutaman ystävän käyttöön kasvattaa, kuin kadulta joltain tyypiltä joka ostaa niillä rahoilla jotain kovempaa kamaa ja näin rahoittaa rikollisuutta.

Tuntemistani kannabiksen käyttäjistä 90% on tavallisia työssäkäyviä ihmisiä.Ne tekee teidän talot,ruoan,ajaa autoja,baarimikkoja,on lasten kanssa tekemisissä,toimistoissa,tehtaissa,sairaaloissa jne. halusitte tai ette,eikä kukaan ole paha ihminen ja he tekevät työnsä hyvin!! loput 10% on moniongelmaisia ja he käyttävät paljon muitakin päihteitä. mm.lääkkeitä jotka valtio heille maksaa. hyvä suomi!

Itselleni ja monille muillekkin alkoholi on tuonut paljon enemmän ongelmia kun kannabis ja sen on fakta. Alkoholilla menee talous,terveys ja ihmissuhteet aika nopeesti huonoon kuntoon.vedät kunnon kännin ja jää putki päälle niin siinä ei tunnu enää mikään sit menee lujaa alamäkeen.Vedät yrttiä kunnolla niin korkeintaan syöt ja nukut enemmän ja katsot pari leffaa tai pelaat kaveriden kanssa pleikkaria.....

En väitä olevani oikeassa.Tämä on vain minun mielipide ja kokemukseni asiasta ja seison sen takana!!!

Suomen pitäisi olla vapaa maa
ALKOHOLILLE LAILLINEN VAIHTOEHTO.KANNABIS ALKOON JA VEROTULOT VALTIOLLE!!!!!