Suomen Rahapajan toiminta boikottiin

Toimitaan annettujen ohjeiden mukaisesti ja maksamalla kaikesta selviää.

/ #11 Miten rahapaja voi olla syyllinen

03.02.2014 01:30

Suomen verotusjärjestelmä on monimutkainen järjestelmä ja suorastaan sitä kimuranttisempi mitä enempi on naisia asialla ja jos ne ovat varsinkin vasemmalta tai kokoomuksesta, ei mitään väliä kuinka kalliiksi se tulee veronmaksajalle, samalla tuotteen koonaishinta ostajalle nousee, niinkuin nykyinen sanonta kuuluu pilviin.Ei mitään per seaukiisten hommii.
Mellä on päättämässä asioista pääsääntöisesti järjettömiä tuomareita, joita sitten jumaloi vasemmistolaiset.Kaikille on yhteinen piirre omakehu,kuinka me  sostemit olemme olleet rakentamassa tätä suomea hyvinvointi valtioksi ja turvaamassa sen jälkipolville.Kuitenkaan muistamatta mainitä romuja ja lakkoilevia vasemmistolaisia jarrumiehiä.
Mutta yksi hyväpuoli kaikessa on, että täytyyhän rahalle saada arvoa. Aikanaan se menettää kokonaan arvonsa ja ei kelpaa maksuvälineeksikään. Siis tulee taas uusi raha ja sitäkin voi ostaa kalliimpaan hintaa.Siinähän tavara vain vaihtaa omistajaa.Ei leikistä pidä suuttua,sillä asiat vain riitelevät.Hyviä kauppoja ja ahnehtia vähemmän.Ostaa sen mihin rahat sallivat ja järki piisaa.