Kannabis lailliseksi

Seinäjoki

/ #668 Hankkikaa tietoa, ennenkuin tuomitsette

26.06.2008 22:28

Kuinka moni teistä kannabiksen vannoutuneista vastustajista tietää kyseisestä kasvista mitään muuta, kuin mitä valistajat tarkoituksella väärin opettavat?
Tiedättekö edes, että kannabis oli laillinen jopa mahtavassa Ameriikassakin vielä 1937 luvulle saakka?
Ja että 1800-luvulla maanviljelijöitä saatettiin jopa rangaista, mikäli eivät kasvattaneet tuota yrttiä?
Ette varmaan myöskään tienneet, että juuri samat päättäjät, jotka kehottaen kansalaisiaan kasvattamaan kannabista, päättivät yhtä äkkiä kieltää sen täysin ja leimata sen "tappavakasi marijuanaksi"? Ja miksi? Rahasta.
Seuraava linkki sisältää pitkät pätkät tekstiä kannabiksen historiasta, laillisuudesta ja kieltolaista. Siitä miten laillisesta, Amerikan taloutta pystyssä pitänyt tuote kriminalisoitiin. Kyseinen teksti pitää myös sisällään ne faktat, joiden takia yrtti on nykyään niin tabu ja tunteita herättävä. Tietoa löytyy terveysvaikutuksista ja myös haittavaikutuksista.
Varoitan, tekstiä on paljon, mutta se on asiaa, nimenomaan oikeaa asiaa, joka kannattaa lukea läpi.
Se, joka vielä tuon tekstin kokonaan luettuaan ja ymmärrettyään väittää käsi sydämellä, että koulussa saatu valistus on oikeaa, ja kannabis on edelleen vaarallinen huume joka kääntää käyttäjänsä rikolliselle polulle ja lopulta kuolemaan katuojassa, sinua minä säälin.
Tällöin on päättäjien yritys aivopestä yksilö sokeaan uskomukseen onnistunut.

Ja tässä siis linkki: