Kannabis lailliseksi

Juha Halonen
Vantaa

/ #670 Yhteiskunnallinen aivopesu toimii.

27.06.2008 11:18

Kun on tarpeeksi usein ja useita sukupolvia kestäneen ajanjakson aikana lietsottu suoranaista vihaa tätä kasvia kohtaan. Erilaiset portti teoriat on todettu turhiksi, sillä henkilöt jotka ovat kannabiksen kautta siirtyneet vahvempiin aineisiin ovat itseasiassa siirtyneet niihin lähes heti ja olisivat kokeilleet vahvempia huumeita vaikka heti jos niitä olisi tarjottu. Nämä yhteiskunnan ajattelu tapaan kiinnittyneet loiseläimen tapaiset ajattelijat imevät jokaikisen tiedon minkä valtavirta niille antaa ja ottavat ne totena. Kyllä on totta että kannabiksella on negatiivisiakin puolia kuten suuressa määrin käytettynä aiheuttaa masennusta ja altistaa skitsofrenialle ja/tai puhkaisee sen. Mutta kuinka usein olet kuullut massamedialta mitään positiivista aineesta? aivan et ole kuullut sen takia, koska nämä ovat selkeitä puolueellisia argumenttejä jota viljellään ihmisten mieleen ja tuodaan pelkät negatiiviset puolet päivänvaloon. Ei ole kovin vaikea ajatella mihin se johtaa jos tieto jostain asiasta on näinkin puolueellista. En käytä, mutta tuen tämän kaltaisen aineen laillistamista aivan täysin. Suurin osa näistä vastustajista ja "en allekirjoita pellet" tyypeistä voi vetää päänsä pois perseestä ja hankkia tietoa muualta kuin omasta rektaalistaan, sekä yksipuoliselta valistajalta ja medialta.