Mopot 80 km/h

tääl

/ #114

08.07.2008 06:50

Haistakaa vittu ny. Mitä väliä jos mopot saavat kulkea 80km/h? *tulee enemmän kolareita* *jarrut ei oo tehokkaat, jarrutusmatka on 500m* PASKAPUHETTA. Saavathan moottoripyörät ja kevaritkin mennä niin kovaa ku huvittaa, nehän ne vasta ylinopeutta aina ajavatkin.. ei tuo vitun 45km/h riitä mihinkään, autoilijat tulee _AINA_ ohi, meinaa mopot jäädä jalkoihin ja perässä on 10 auton jono 200metrin ajon jälkeen..
MOPOJEN VIRITTÄMINEN PITÄÄ SALLIA(mopot saa kulkea niin paljon kun lystää)! AINOA RAJOITUS OLISI ETTEI SAISI SUURENTAA ISKUTILAVUUTTA(50cc) *sillon niitä kolareita vasta tulisiki* Paskat tulisi. Näin ne vasta vähentyisivät todella tehokkaasti, koska mopo kiihtyy/kulkee yhtä nopeasti kuin autot ym. ajoneuvot ja pysyvät näin liikenteen mukana paremmin. MITÄ VITUN VÄLIÄ ON, PALJON MOPO KULKEE, JOS AJETAAN RAJOTUSTEN MUKAAN. (enemmän ne yli 50cc pyörät ajavat kolareita/ylinopeutta kuin mopot).

tämä on fakta. turha tulla mitään tähän enää pätemään. mopojen viritys siis pitäisi sallia.