Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #28496

18.02.2014 17:44

Hyvä, että tällainen adressi on tehty. Minusta keskustelussa on likaa korostettu uskontoa, itse katson asiaa biologian ja sosiologian kannalta. Epäluonnollinen tila; ihminen on aikojen aikana kehittynyt sosiaalisesti verrattuna eläimiin. Ihmisten kohtalona on sukupuutto, jos tämä kehitys jatkuu. Toiseksi lapsen oikeuksia ei tässä ole ajateltu lainkaan; jokainen lapsi haluaa sekä isä että äidin - meillä on liian paljon pahoinvoitnia eikä tämä laki sitä edistä. Homot ovat niin itserakkaita (minulla on paljon homotuttuja), etteivät he ota muita huomioon. Nähdäänhän me mediassakin, joka paikassa tyrkytetään homoihannointia. Tehköön keskenään mitä tekevät, mutta ei muille tarvitse uhota tätä asiaa. Homot ovat jo verrattavissa lähetyssaarnaajiin - heidän ajatuksensa ovat ainoita oikeita. Minä ainakin haluan säästää nuorison tältä käännytykseltä, joka on ollut jo vuosikausia käynnissä. Haluan pitää oman yksityiselämäni neljän seinän sisällä enkä sitä muille levitä. Avioliitto ei tuo mitään lisää kahden ihmisen välille, jos he rakastavat toisiaan. Olen vapaan yhdessäolon puolella, johon ei avioliitto kuulu!