Uutta kallista mopokortti uudistusta ei saa toteuttaa

Asdf Ghjk
Tampere

/ #18 Rahan kiskomista

17.09.2008 11:47

Itse olen sitä mieltä (ja samaakin mieltä) että jonkinlainen opetus + ajokoe pitäisi olla.

Mutta 400-500e jostain mopokortista olisi aivan liikaa, kyllä muutenkin noi ajokoulut tienaavat aivan vitusti. ~1500e per ajokortti(henkilöauto) ?? Kerro tuo 1500 noin 200-300 (vuosittainen asiakkaiden määrä per vuosi keskiverrossa ajokoulussa), helposti tulee 300-450 TUHATTA!

Siis jumalauta, kansanedustajatkaan ei taida saada läheskään noin paljon vuodessa!

Ajokoe + opetus OK. Lisää jotain helvetin rahastusta? Ei kiitos. Koko jutusta vain tulee sellainen tilanne että ne 15v teinit ajelee ilman korttia. Tuleehan ne parit sakot halvemmaksi kuin jokin helvetin ajokortti.

Hyvä kun muutenkin saa maksaa kevarikortista helposti joku (yht.) 800e. Taidan ajella ilman ajokorttia mun tulevalla kemmulla säästyy aika paljon rahaa... :D

Ehdottomasti vastaan, autokoulumonopoli saa vaan lisää rahaa, tälläsestä ajokoe jutusta tule yhtään mitään... kyllä ne teinit silti kännissä ajaa vaikka mitä ajokokeita olis käyny.