Adressi tasa-arvon puolesta huoltajuusriidoissa

helsinki

/ #12 minullakin väärinkohtelua viranomaistaholta

18.09.2008 09:01

Lapsethan oli otettu huostaan lasten äidiltä, ei minulta, lisäksi minulla on ollut koko ajan yhteishuoltajuus biologisiin lapsiini ja on edelleen.

Hallinto-oikeudessa yritettiin purkaa huosta sijoittaa lapset luokseni siis nämä 6 biologista ja 1 ei biologinen lapsi.

Hallinto-oikeus päätti sijoittaa 2 biologista luokseni asumaan ja huostan olisi pitänyt purkautua myöhemmin kohtuullisen ajan kuluessa espoon jaoston toimesta. Hallinto-oikeuden mukaan 2 biologisen lapseni sijoittaminen olisi ollut heidän etunsa mukaista.

Itse näen asian seuraavanlaisesti:
Hallinto-oikeus halusi testata minua lasten isänä ja tarjosi minulle 2 ja 3 vuotiaita lapsiani, sekä kun myöhemmin valitan siitä että en saanut poikiani kotiin luokseni asumaan korkeimpaan hallinto-oikeuteen olisin voinut kertoa perusteluissani kuinka sijoitetut 2 ja 3 vuotiiat lapset (lasten ikä päätöshetkellä) ovat nyt 3 ja 4 olisivat kehittyneet tänä aikana luonani. sekä sitä kuinka sisarukset kaipaavat kovasti toisiaan.

Pikkuhiljaahan lapsi hajoaa palasiksi kun hän kehittyy kasvaa isommaksi ja tajuaa mitä oikein on tapahtunut. (lapsella vielä mahdollisuus korjaantua jos pääsevät lapsistaan rakastavan isänsä luokse nopeasti)

Kaikki jotka minut oikeasti tuntevat ihmisenä osaavat kyllä kertoa että minä lasten isänä oikeasti pärjään lasteni kanssa vaikka heitä olisi useampi.

Uskon vahvasti että (Espoon jaosto?) , Johtava sosiaalityöntekijä Pekka Siipola sekä lastensuojeluviranomaiset Aila Kallio, Riitta Sivonen, tiesivät tämän ja näin ollen halusivat estää lasteni kotiutumisen, valittamalla korkeimpaan hallinto-oikeuteen sekä vähentämällä näiden 2 lapsen kotilomia.

Nyt siis toivon Korkeimman Hallinto-oikeuden ymmärtävän mistä on kyse.

Lasten biologiselta isältä joka rakastaa lapsiaan ja hoivaa lapsiaan koko sydämellään, jolla myös on nuhteeton tausta ja haluaa olla lastensa isä ja kasvattaja viedään mahdollisuus saada lapsensa pelkästään sen takia kun kyseessä sattuu olemaan mies.

Vielä linkkejä:

T,