Pelastetaan 16-vuotiaiden oikeus kansanopistovuoteen!

...

/ #260 semmosta

14.05.2014 18:34

Kyllä on kumma, jos ei tää asia oo jo itsestäänselvyys, että opisto saa säilyä. Opisto kasvattaa nuorta niin paljon henkisesti. Opistossa oikeasti ymmärtää, että toiset ihmiset pitää ottaa myös huomioon, ja siellä oppii hyväksymään erilaisuutta. Minä olen käynyt opiston. Menin sinne ysin jälkeen , ja se oli juuri sopiva aika mennä. Siinä vaiheessa elämää katse tulevaisuuteen ja yleensäkin elämään oli melko suppea. Opistosta lähdin luottavaisin mielin ja pystyin katsomaan maailmaa paljon avarammin. Ymmärsin, että erilaisuus on todellakin rikkaus, ja että kaikki ihmiset pitää ottaa huomioon. Tuntuu niin pahalta ajatella, jos nuoret eivät enää voi kokea tätä samaa mitä itse olen kokenut. Huom päättäjät, kenelläkään ei tuskin käy mielessä kesken esim, ammattikoulun lähteä opistoon ja sitten taas jatkaa ammattikoulua!! Kuunnelkaa nuoriakin ihmisiä, ja antakaa heille tämä mahdollisuus.! nuorissa on tulevaisuus!!