Turun päivystävä eläinlääkäriasema vaihtoon!

Solevi

/ #202 Ainiin ja ..

28.05.2014 13:48

Taitaapi vielä osa päivystäjistä tehdä päivätyönsä Turun seudun muilla eläinlääkärivastaanotoilla ...nyt onkin pakko kysyä, että muuttuvatko he siinä kohtaa ammattitaidottomiksi, kun tulevat Tuhatjalkaan päivystämään ? Ihmettelempä vielä sitäkin, että allekirjoittajissa melkoisen paljon immeisiä paikkakunnilta, jotka eivät edes kuulu Turun Tuhatjalan päivystysalueelle ... mitkäs intressit ja omakohtaiset kokemukset teiltä löytyy..ihan vaan mielenkiinnosta kyselen ?
Niin ja mitä tuohon päivystykseen pääsemiseen tulee .. sopimus maakunnallisesta pieneläinpäivystyksestä ei kata niin sanottua virka-aikaa vaan ainakin Turun omien sivujen mukaan : pieneläinpäivystys palvelevat arkisin klo 16-8 ja viikonloppuisin perjantaista klo 16 seuraavaan maanantaihin klo 8. Poikkeuspäivinä, kuten arkipyhinä sekä joulu- ja juhannusaattoina, päivystys alkaa vastaavalla tavalla poikkeuspäivää edeltävänä päivänä klo 16 ja päättyy ensimmäisenä normaalina arkipäivänä klo 8. Turha kait aikaongelmissa Tuhatjalan henkilökuntaa syyttää, jos alueemme päättäjät tehneet tällaisia päätöksiä.