Auroran päivystys säilytettävä!

Virtanen

/ #44 Monta kertaa siellä itsekin käynyt

02.06.2014 12:35

Ekaksi kommentoin tuota sairaanhoidon tai lääkärikunnan tasoa, jompi kumpi, ensimmäisen itsemurhayritykseni jälkeen olin sairaalassa jonne psykiatri tuli aamulla tapaamaan. Kävin muutaman viikon välein vieressäni olevassa sairaalassa Esan vastaanotolla jossa kävi silloin tällöin. Hänellä oli yhden hoitajan mukaan sellainen positiivinen tapa että "kaappasi" asiakkaita omikseen eli ne jotka apua tarvitsivat saivat sitä suoraan häneltä eivätkä joutuneet mihinkään jonoon. Oli ainakin silloin Auroran sairaalan apulaisylilääkäri.
Auroran sairaalassa kävin muutaman kerran (korjaus, päivystyksessä), positiiviset mielikuvat. Ja nimenomaan, sieltä ei karata.
Nykyisin olen 44-vuotiaana työkyvyttömyyseläkkeellä, onneksi olin ollut edelliset 5 vuotta hyväpalkkaisissa töissä ettei niistä tulisi vielä lisäksi päänvaivaa.
Ehdottomasti ei lopetukselle.
Sinällään ei ole Haartmanin sairaalaakaan vastaan mitään mutta tilapuute siinäkin sairaalassa on varmasti eikä asianmukaisia tiloja, jos joutuu odottelemaan pitkään niin saattaisi tulla sellainen tunne että voisi kävellä pois. Haartmanin sairaalassa olin viikon ja siitä melken viikon koomassa, pahoinpitelyn jälkeen.