Auroran päivystys säilytettävä!

Vieras

/ #212

04.06.2014 18:10

Päivystys on ehdottomasti säilytettävä! Miksei tässä maassa enää kukaan puolusta sairaita ja puolustuskyvyttömiä?? Kohtuuttomat leikkaukset ja köyhien ja sairaiden riistäminen on loputtava!

Tämä on todella iso isku meille psyykkisiä sairauksia sairastaville potilaille, mikäli Auroran päivystys viedään. Tiloiltaanhan se on suunniteltu juuri psykiatrisille potilaille, rauhallinen ympäristö ja riskit minimoitu sekä potilaiden että henkilökunnan turvaksi. Ei Haartmanissa tai Malmilla kyetä valvomaan esimerkiksi akuutissa itsemurhavaarassa tai psykoosissa olevia ja takaamaan kaikkien osapuolten turvallisuutta.

Herätkää jo päättäjät! Ajatte tätä maata sellaiseen tilaan, joka on tällä hetkellä HÄPEÄLLINEN kun verrataan muita euroopan sivistysmaita ja hyvinvointivaltioita. Tässä maassa ei todellakaan kannata sairastua saati joutua työkyvyttömyyseläkkeelle, koska silloin olet täysin tämän riisto- ja pahoinvointiyhteiskunnan armoilla. Sairaiden ja vanhusten elinolosuhteita supistetaan ja vaikeutetaan jatkuvasti ja koko ajan saa tapella eri virastojen kanssa siitä että tulet toimeen ja siltikin joudut käymään ruokajonossa vaikka kuinka säästeliäästi yrittäisi elää. Kaikki kallistuu koko ajan.

Olkaa kiitollisia te, joilla on työpaikka ja kykenette työtä tekemään! Kaikki on silloin suhteellisen hyvin. Mutta sairastua ei kannata, silloin elämä muuttuu helvetiksi eikä kukaan täällä näistä virkamiehistä ja korkea-arvoisista päättäjistä tunnu välittävän vähääkään. Meillä kun ei ole mitään arvoa, ei edes ihmisarvoa, sillä olemme yhteiskunnan riippakiviä, emme koneiston tuottavia rattaita. Sen huomaa myös siitä, että omaa sairauspäivärahaani verotetaan rankimmalla kädellä, rankimmin kuin koskaan työelämässä ollessani.