Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Jumalan oma

/ #35942 Massachusettsin mukainen luonnoton homoterveydenhoito tulossa Suomeenkin

11.06.2014 08:04

Massachusettsissa homoavioliittolain vaikutukset näkyvät muutoksina myös sairaaloissa ja terveydenhuollossa. Julkinen terveydenhuolto on muuttunut huomattavasti. Vuodesta 2004 alkaen homoseksualisti on voinut ilmoittaa puolisokseen tai lähiomaisekseen miehen, jonka kanssa hän on homoavioliitossa. Näin tämä mies on saanut oikeuden vierailla miespotilaan luona sairaalassa. Tällainen käytäntö on varmasti tulossa myös Suomeen, kun homoavioliittolaki säädetään eduskunnassa vastoin Jumalan tahtoa.

Vuonna 2007 Massachusettsin terveysviraston ylijohtaja, joka itse on miehen kanssa naimissa oleva mies, julisti suurelle joukolle lukiolaisia ja yläkoululaisia osavaltion tuella järjestetyssä Nuoriso Pride -tapahtumassa, että on upeaa olla homo ja että hän tekee kaiken voitavansa, että HIV-testejä on kaikkien homojen saatavilla. Kuitenkin avioliittoluvan ehtona ollut pakollinen sukupuolitestaus kumottiin viisi kuukautta homoliittojen laillistamisen jälkeen kuvernööri Mitt Romneyn hiljaisella hyväksynnällä, vaikka osavaltion homomiesten keskuudessa kuppa ja muut sukupuolitartunnat olivat samaan aikaan kasvussa Massachusettsissa terveysviraston mukaan.

Massachusettsissa homosuhteiden laillistamisen vanavedessä radikaalit uudistukset ovat kuitenkin jatkuneet. Massachusettsin terveysviraston nykyinen virallinen linja on, että homosuhteisiin liittyvät epätavalliset ja useinkin kammottavat taudit eivät ole julkiselle terveydenhuollolle ongelma. Terveydenhuoltohenkilöstö ei saa leimata eikä varoittaa homosuhteista, vaan sen sijaan homojen terveydenhuoltoon tulee panostaa enemmän.

Massachusettsissa outoa on myös se, että myös sairaalat ovat rajusti radikalisoituneet. Seksuaalivähemmistöjen tarpeisiin vastaamisen varjolla lähes kaikki Bostonin keskeiset sairaalat ovat alkaneet aktiivisesti tukea homoliikettä. Ne ovat alkaneet osallistua mm. Gay Pride -kulkueisiin sekä järjestää homotapahtumia ja homojen terveyttä käsitteleviä seminaareja. Tämä on yksi huolestuttavimmista epäkristillisistä muutoksista. Kuinka pitkällä oikein ollaan? Beth Israel Deaconess -sairaala Bostonissa on Harvardiin yhteydessä oleva suuri sairaala. Vuonna 2011 eräs sairaalan johtavista lääkäreistä vastusti sairaalan osallistumista Gay Pride -tapahtumiin. Hän esitti myös huolensa homoseksuaalismiin liittyvistä terveysriskeistä. Tämän vuoksi sairaalan johto uhkasi irtisanoa hänet, vedoten siihen, että homoliitot ovat laillisia ja että hänen lausuntonsa edustivat häirintää ja syrjintää.

Ihmisen terveyteen keskittyvän laitoksen CDC:n (Centers for Disease Controland Prevention) julkaisun mukaan papilloomavirus (HPV) on yleinen virus, joista noin 40 viruslajia tarttuu ihmisestä ihmiseen seksikontaktin kautta. CDC:n julkaisussa tutkittiin miesten papilloomavirus tapauksia. CDC:n julkaisun mukaan homoseksualistisilla ja biseksualistisilla miehillä on 17 kertainen riski sairastua peräaukonsyöpään kuin miehillä, jotka harrastavat seksiä vain naisten kanssa. Homoseksualistit ovat siis vaarassa sairastua syöpään papilloomaviruksen kautta paljon todennäköisemmin kuin heteromiehet. CDC:n julkaisun mukaan miehillä, joiden immuunijärjestelmän vastustuskyky on heikentynyt esim. HIV:n takia sairastuvat muita miehiä todennäköisemmin peräaukonsyöpään. Miehillä joilla on HIV tartunta saavat myös muita helpommin vaikeasti hoidettavia syyliä sukupuolielinten alueille. Papilloomavirukselta on vaikea suojautua, sillä edes kondomi ei suojaa tartunnalta, koska papilloomavirus voi tarttua pelkästä ihokosketuksesta.

CDC: julkaisun mukaan on kiistaton tosiasia, että homoseksin harjoittamisen kautta riski sairastua papilloomaviruksen kautta erilaisiin syöpiin on paljon todennäköisempi kuin heteroseksin kautta. Itse asiassa CDC:n julkaisun mukaan homoseksin kautta esim. peräaukonsyövän riski kasvaa 17 kertaiseksi verrattuna heteroseksiin. Kiistattomasti homoseksin harjoittamisen kautta syöpäriski on moninkertainen verrattuna heteroseksiin. On siis kiistaton tosiasia, että homoseksualismin harjoittamisen kautta riski sairastua vakaviin terveydelle vaarallisiin sairauksiin on paljon yleisempää homojen keskuudessa kuin heteroiden. Homoseksualismin hyväksyminen ja leviäminen johtaa vakaviin terveyshaittoihin. Tämä on tosiasia, joka perustuu puolueettomaan ja luotettavaan tutkimukseen.

Massachusettsissa homopariväkivalta on ryöpsähtänyt epidemian tavoin että sille on nykyisin oma momenttinsa osavaltion budjetissa. Vaikka sen ehkäisemiseen käytetään vuosittain satoja miljoonia dollareita, niin tilanne on äitynyt niin pahaksi, että liittovaltion suureksi osaksi kustantamaa homosuhdepariväkivaltaa käsittelevää materiaalia levitetään homoseksualistien yleisötapahtumissa, myös lapsille, jotka osallistuvat Nuoriso Pride -tapahtumiin.

Homoseksualistien keskuudessa on paljon keskinäistä väkivaltaa, jota luonnottomuus synnyttää, koska todellinen ja hellä rakkaus voi toteutua vain miehen ja naisen välillä kuten Raamattu opettaa. Koska homoudesta puuttuu luonnollinen ja hellä rakkaus, niin sen tähden he ajautuvat suhteissaan väkivaltaan. Homoseksualistit ovat myös luonnostaan väkivaltaisempia kuin heterot. Tästäkin tosiasiasta vaietaan julkisesti, vaikka se on nähtävissä joka päivä myös Suomen sanomalehdissä ja televisiossa.

Räikein osoitus siitä kuinka pahasti julkinen terveydenhuolto voi ajautua hakoteille on kirjanen nimeltään pieni musta kirja, jota jaettiin teini-ikäisille Brooklinen lukiossa vapunaattona 2005. Sen laativat yhdessä Massachusettsin terveysvirasto, Bostonin kaupungin terveystoimi, sekä eräät homoliikettä lähellä olevat järjestöt. Se muun muassa neuvoo pojille miten seksiakteja voi suorittaa toisten poikien kanssa "turvallisesti", kuten esim. suoraa toimintaa, imemiset ja nielemiset, pissaleikit, nyrkittäminen (nyrkin työntäminen toisen aanukseen) ja seksilelujen käyttö. Kirjasessa on myös luettelo Bostonissa olevista baareista, joissa nuoret miehet voivat tavata ja harrastaa homoseksiä ja irtoseksiä. Kirjasen mukaan oikeus solmia avioliitto on yksi tärkeimmistä haasteista, joita homot nykyisin kohtaavat alueella jossa on hyvä elää homoseksualistina. Kirjasessa on myös terveysviranomaisten ohjeita nuorille, kuten: Sinulla on oikeus nauttia seksistä (homoseksistä) ilman häpeää tai leimautumisen pelkoa sekä sinulla on oikeus mieltymystesi mukaisiin välineisiin, joita käyttämällä seksi on turvallisempaa. Kirja on niin härski ja epäkristillisen iljettävä, että kun se sanoma ja viesti paljastettiin medialle, niin osavaltion silloinen kuvernööri Matt Romney yritti kiistä hallintonsa osallisuuden kirjaseen.

Edellä olevasta tulee selkeästi esille se kuinka luonnotonta Raamatun vastainen homoseksualismi on ja kuinka se turmelee ihmisiä.