Dalton Alpakalle elämä

ajantasalla

/ #176 Paljon pahempaa on tulossa Lakipykälien mukaan

24.08.2011 10:33

Te tappelette täällä loputtomiin asiasta joka ei ole teidän käsissä.

Ettekä kukaan tiedä yhtään mitään näköjään, että Ihan kohta Suomen maassa alkaa kuolla suuria määriä tuontihevosia, Eviran sivuilla on ollut jo vuoden päivät sääntö, että passittomat tuonti hevoset tapetaan. Kuinka moni Teistä tietävistä kirjoittelijoista on tiennyt tuosta jo Vuoden vanhasta säännöstä?

Joku siellä väittää, että kaikki tuontisäännöt pitää tietää ja tarkastaa, mutta sama henkilö, tiesitkö todellakin, että nyt alkaa kuolla Suomessa seuraavaksi tuonti-hevoset. Ja niitä ON paljon, ja kenties joka päivä tulee joka suunnalta Virosta, Ruotsista ja muualta Euroopasta lisää ja lisää.

Teille tuntuu olevan ihan sama kuoleeko yksi alpakka, kateus vaikuttaa siellä monen mielipiteeseen enemmän kuin eläinrakkaus, mutta entäpä kun omassa tallissa oleva terve ja "viaton" hevosesi saa Eviralta jatkossa raakasti tappotuomion, kun siltä puuttuu yksi paperin pala.
Se ei ole sairas, mutta Suomessa ei ole mahdollista sitä näköjään todistaa - karanteenia ei ole, papereita Ei tehdä enää jälkikäteen, Hippos on niin ilmoittanut hevosten kohdalla, tunnistaminen ei ole enää mahdollista - vaihtoehtona on vain tappaminen.

Tämä on edessä Suomen maassa ihan kohta, siitä ei ole vain muistettu tiedottaa.
Näin ollen, kuka teistä tietää laaman tuontisäännöt ? Kuka teistä tietää tuon äsköisen asian?

On helevaten helppoa olla jälkiviisas !!

PALJON PALJON pahempaa on tulossa kuin yksi alpakka - jäävuori on vielä piilossa.
Käykääpä Eviran sivuilla katsomassa hevosten tuontimääräykset jotka ovat yhtäkkiä muuttuneet ja kaiken takaa löytyy se ainut vaihtoehto; PASSITON TUONTIHEVONEN PITÄÄ LOPETTAA.