Median lopetettava vääristelty Israelin vastainen uutisointi

TapsaK

/ #82

11.08.2014 15:07

Ilahtuneena olen huomannut että suomalaiset Israelin ystävät ovat joukolla lähteneet mukaan kaatamaan mediamafian vääristynyttä uutisointia. Nyt näyttää siltä että myös punavihernatsit ja muut islamofasistit ovat häviämässä tiedotussodan tässä konfliktissa. Kun heiltä loppuu pätevät argumentit, he alkavat vedota konfliktin "siviiliuhreihin", lapsiin ja naisiin. Todellisuudessa näyttää kuitenkin siltä että suurin osa uhreista on hyväkuntoisia nuoria miehiä. Heitä on jopa enemmän kuin naisia ja lapsia yhteensä. Uskoakseni suurin syyllinen näihinkin uhreihin on Hamas, joka käyttää siviilejä ihmiskilpinä. Pakolla, jos muuten ei suostuta. Geneven 4. konvention pykälä 28 toteaa selvästi että niitä ihmisiä jotka oleskelevat sotilaallisten kohteiden lähellä, ei voida turvata kohteeksi joutumiselta. Siviiliasuntoja, joita käytetään aseellisena tukikohtana ja aseellisen toiminnan suojana, katsotaan sotilaalliseksi kohteeksi.

Israelia syytetään miehittäjäksi ja apartheid-valtioksi ja vasemmisto vain jaksaa hokea noita määritelmiä kuin mantraa. Samaa levyä pyörittävät niinikään tunnetut järjestöt mm. Amnesty international, Eappi Finland jne...  Itse olen alkanut tutustumaan tarkemmin Israelin historiaan ja todennut että em. määritelmät eivät kestä lähempää tarkastelua.