Median lopetettava vääristelty Israelin vastainen uutisointi

Vieras

/ #161 Re: Pelottaa suomalaisten sokeus

23.08.2014 07:13

#160: Totuus julki - Pelottaa suomalaisten sokeus

Ketkä ovat  ampuneet raketteja  vuodesta 2005 Gazan alueelta, joka ei ollut silloin "miehitetty"?  Ketkä ovat kidnappanneet ja brutaalisti tappaneet kolme israelilaista koululaista?

Ketkä ovat aloittaneet kaikki sodat Israelia vastaan? Ketkä, myyrien tavoin rakentavat maanalaisia tunneleita israelilaisten lastentarhapihoille? Ketkä käyttävät omien lastensa työvoimaa rakentaen tunneleita? Kenen syy, että tälläisessa toiminnassa kuoli 160 gazalaista lasta? Ketkä suunnitelivat megaterrori-iskun Israelin puolelle Rosh Ha Shana juhlan aikana? Ketkä lavastavat suuria kuolonuhreja?

Ketkä varastoivat aseita kouluissa, YK:n ja UNRWA:n rakennuksissa  ja omissa kodeissaan sekä moskeijoissa?

Ketkä ovat tappaneet Munhenin olympialaisissa israelilaisia urheilijoita?

Miksi veljeskansa egyptiläiset eivät avaa rajaansa Gazaan ja toimita sinne ruokaa, lääkkeitä, vettä, sähköä sekä rakennustarvikkeita?

Minkä niminen "terroristivaltio" on sodan aikanakin toimittanut joka päivä useita rekkakuormia ruokaa, lääkkeitä ja muita tarvikkeita Gazaan? Minkä niminen valtio antaa gazalaisille vetta ja sähköä?

Minkä niminen "terroristivaltio" on pudottanut lentokoneista tiedotteita, että väestön pitää siirtyä pois kohteista, joita joudutaan tuhoamaan?

Minkä niminen "terroristivaltio" on hoitanut ilmaiseksi gazalaisia lapsia, Abu Masenin puolisoa ja syyrialaisia haavoittuneita sotilaita?

Minkä niminen "terroristivaltio" on jättänyt lähtiessään Gazasta gazalaisille moderneja kasvihuoneita, jotka palestiinalaiset tuhosivat?

Vieläkö tarvitsette esimerkkejä "terroristivaltion" teoista?

Miksi monissa arabivaltioissa on kurjuutta, sotaa, ihmisarvojen polkemista, huono naisten asema.  Miksi teissä on niin paljon vihaa?  Miksi teille kuolema on tärkeämpi kuin elämä?