Kokoomuspuolue lakkautettava

Järki käteen jätkä.

/ #24 Kokoomuslainen. Are you stupid or liar?

23.08.2014 13:12

-Henkilöpalvonta. Sitähän juuri on Kokoomuksen keulakuvana ja kiiltokuvapoikana hääräävän poliittisen broilerin palvonta. Twiittaa ja vouhottaa ympäriinsä mutta missä pääministerille kuuluvien asioiden osaaminen?

-Velaksi ei voi jatkuvasti elää kuten sanoitkin. Joten siksi valtion olisikin huolehdittava ettei tuottavaa omaisuutta jatkuvasti hävitetä pilkkahinnalla ulkomaisten sijoittajien rahasammoiksi. Mieti vaikkapa Digitaa? Ja palvelujen puolella taas katso mikä rahareikä valtionkassasta veroparatiiseihin on mm. yksityinen terveydenhuolto.

-Se että suurituloisten ansiot ovat viime vuosikymmeninä jopa monisatakertaistuneet, ei hyödytä maatamme. Suurituloisia suosiva ja pienituloisia sortava kehitys vie ostovoimaa juurikin niiltä, joiden ostovoima taas kaikkein parhaiten hyödyttäisi mm. palvelualoja, sekä loisi oikeita, kysyntään perustuvia työpaikkoja. Miljonäärin lisäraha ei lähde samalla tavalla kiertoon. Ns. valumaefekti, alunperin tihkumisefekti, todistettiin höpöjutuksi jo 1800-luvulla Amerikassa, jolloin rikkaat yrittivät sillä huijata kansaa.

-Työn hinnastakin sinun kannattaisi etsiä hieman muuta tietoa kuin kokoomuslaisessa/EK propagandassa levitettävä "työntekijän ahneus" hokema. Oletko vaikkapa miettinyt miksi saksalainen autotehdas Mercedes teettää autojaan myös Suomessa? Vaikka olemme Kiinaa kalliinpi, niin olemme huomattavasti mm. Ruotsia ja Saksaa halvempi maa työn hinnassa. Muutoinkin EU:n kilpailukykyisimpiä, vaikka meille koitettiin kokkareiden taholta muuta valehdella.

Kokoomusta ihailevassa kirjoituksessasi oli niin monta virhettä ja valhetta että niiden kaikkien korjaamiseen ei nyt aika riitä. Mutta oikastaan nyt vielä esim. se väitteesi että kokkareet olisivat työnantajan puolella. Eivät ole. Globaalin suurpäoman ja pörssipelureiden puolella ovat. Siinä ei paljon suomalaisen yrittäjän tai kotimarkkinoiden etu paina kun kokkare räveltää Brysselissä menemään.