Pärnävaaran urheilukeskuksen puolesta

Vieras

/ #11

06.10.2014 08:36

On korkea aika asiasta päättäville ajatella mitä
Pärnävaaran urheilukeskus merkitsee, ei vain hetkellisesti, vaan suomen tuleville urheilioille,
ja mahdollisuuteen nostaa esiin esimerkiksi Kaisan
tasoisia urheilioita! Olette saaneet kommentit heiltä itseltään, ja jos ketä pitäisi kuunnella,
niin he ovat asian tuntioita tässä asiassa! Heidän suorituksillaan on myös koko kansan liikunta moraalia kohottava vaikutus, ja jos ekonoomia on ratkaiseva tässä asiassa, olisi korkea aika kunnan valituille ryhtyä hakemaan valtiollista tukea, koska on todettu, että huippu suorituksilla on kansan terveyteen ja liikunta aktiviteettiin,
huomattava vaikutus! Niinä vuosina,jolloin hiihtäjät pärjäävät kansainvälisesti, nousee myös liikunnan harrastajien määrä, joten tätä asiaa ei pitäisi väheksyä kuntien eikä myoskään valtion tasolla! Te jotka olette päättämässä asiasta, aktivoikaa koko osasto, etsikää sponsoreita, hakekaa valtiolta tukea, ja tehkää mahdollisille vieraileville urheilijoille ulkopuolelta suomea yöpymispaikkoja, ne tuottavat myös, jos teette esimerkiksi "treenausfilmin" joka esitetään euroopan muissakin maissa! Kreativiteettiä,
niin effekti seuraa sitä! Pärnävaaran urheilukeskuksen lakkauttamisesta puhuminenkin
on suorastaan "melkein rangaistava teko", ajatelkaa mikä työmäärä on kiinitetty tähän laitokseen, "Pistäkää vähän älyä sekaan"!
Mauri Valkonen