Pärnävaaran urheilukeskuksen puolesta

Hyvä urheilukansa!

Nyt olemme liikkeellä monelle tärkeän asian puolesta. Kaikki ovat varmasti kuulleet, että Pärnävaaran urheilukeskusta uhkaa sen sulkeminen. Joensuun kaupunki lopettaa alueen kunnossapidon ja latujen huollon! Vaikutukset ovat laajat monella sektorilla!

Tämän adressin tarkoituksena on kerätä mahdollisimman monta nimeä tämän päätöksen muuttamiseksi! Tarkoitus on kerätä kaikki mahdolliset, kuntoilijoista huippu-urheilijoihin, alueen aktiiviset käyttäjät sekä urheilun kannattajat samaan listaan ennen 6.10. järjestettävää Liperin kunnan ja Joensuun kaupungin kokousta. Adressi esitellään kokouksessa ja Pärnävaaran merkitys seutukunnalle nostetaan varmasti esille!

Jokaisen allekirjoituksella on merkitystä! Mukana on jo kasapäin paikallisia huippu-urheilijoita ja toimijoita. Liity sinäkin tähän vankkaan ja taipumattomaan, urheiluperinteitä vaalivaan porukkaan.

Haastamme kaikki mukaan allekirjoittamaan ja jakamaan tietoa tästä adressista muille!

Allekirjoituksiin on aikaa sunnuntaihin 5.10 kello 24.00 saakka! Parhaita asiallisia kommentteja tuodaan kokouksessa esille.