Arvokas vanhuus. Ei raision Kerttulakodin sulkemiselle!

Anonyymi

/ #21

22.10.2014 17:38

Kerttulakodin sulkeminen oli päätetty jo silloin kun rakennusluvat myönnettiin yksityisille hoitolaitoksille. Tämä "hyvin" suunniteltu huijaus paljastuu jopa maallikolle kunhan perehtyy erilautakuntien pöytäkirjoihin ja osaa laskea yks ynnä yks yhteen. 6.10.14 pidetyssä kokouksessa on ollut mukana Turun seudun yrityspalvelu ja kehityskeskuksen johtaja. Viikon sisällä tästä tulee ilmoitus että Kerttulakoti lopetetaan. Omaisille infotaan että asukkaat siirretään ensisijaisesti kunnanhoitopaikkoihin. JOITA EI OLE!
Työntekijöille infotaan että työpaikat pyritään säilyttämään siirtojen avulla muihin kaupungin työpaikkoihin. JOITA EI OLE! Samalla kerrotaan että ei saa puhua asioita julkisuuteen, voi tulla sanktioita. Näin on saatu työntekijöiden suut suljettua pelolla siitä että hän ei saisikaan OLEMATONTA TYÖPAIKKAA. Näin on siis omaisten ja työntekijöiden suut suljettu.
Tiedoksi on annettu että kerttulakodintilat eivät sovellu ikäihmisten lainmukaiseen hoitoon. Tänään kuitenkin tiedotettiin että kerttulakodintilat vuokraa Turun kaupunki ja käyttää tiloja turkulaisten IKÄIHMISTEN HOITOKOTINA!!!!!
Mitä ajatuksia tämä kussakin herättää? Mielestäni NYT ON AIKA ÄLÄHTÄÄ, ENNENKUIN KALIKKA KALAHTAA RAISIOLAISTEN VANHUSTEN KUSTANNUKSELLA!!

UGH! OLEN PUHUNUT!

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…