Kotipizzan jauhelihakastike sellaisenaan takaisin

Kopio

/ #24 Hiljaiset ja hitaat protestoijat

23.11.2014 17:46

Minulle jauhelihakastike kuuluu olennaisena osana Perfettaa ja ehkä myös tästä syystä sain vasta eilen selville että jauhelihakastike ei enää kuulu valikoimiin. Syön Kotipizza:ssa keskimäärin kerran viikkoon, mutta viime kerroilla saadessani kuivan beef roastin, en valittanut vaan luulin olleeni epäselvä tilaukseni kanssa. Kuivasta beef roastista johtuen itselläni olikin sitten erittäin harvinainen muutaman viikon tauko, koska pitzaa ei tehnyt mieli. Vasta eilen tehdessäni tupla varmistusta että saan jauhelihakastikkeen, selvisi tämä järkyttävä totuus.

Olen usein saanut ymmärrystä kahvipöytä keskusteiluissa maksamastani "tuplahinnasta" ja uskollisuudestani kotipitzaa kohtaan juuri jauhelihakastikkeen ansiosta! Jauhelihakastikkeella olen usein myös perustellut sen että pitzat syödään juuri kotipizzassa vaikka osa seurueesta ei jauhelihakastiketta olekkaan ottanut. Toivottavasti kotipizzalla ymmärretään että yksi jauhelihakastikkeen ystävä saattaa tuoda monta muunkin pitzan asiakasta.

minulle Kotipizza on siihen asti boikotissa, kunnes jauhelihakastike saadaan takaisin! Ompahan elämä helpompaa, kun ei tarvitse vängätä ja perustella muuta seuruetta Kotipitzaan, kun en enää itsellenikään voi perustella. Kuivan jauhelin saa puoleen hintaan karvakäsiltä.