Kotipizzan jauhelihakastike sellaisenaan takaisin

Kirsi

/ #33 UUSIMMAT KOTIPIZZA KUULUMISET:

05.01.2015 14:25

Lähetin Kotipizzaan Heikki Sikströmille kyselyä soossi-tilanteesta sekä nimimerkin Hiljaiset ja hitaat protestoijat kirjoittaman kommentin, joka mielestä kiteytty hyvin yhteen uusimmat näkökannat niin perfetta-tilaajilta, hinta-laatu suhteen muuttumisesta sekä boikotoinnin Kotipizzaa kohtaan.

Tässä ko kommentti: "Minulle jauhelihakastike kuuluu olennaisena osana Perfettaa ja ehkä myös tästä syystä sain vasta eilen selville että jauhelihakastike ei enää kuulu valikoimiin. Syön Kotipizza:ssa keskimäärin kerran viikkoon, mutta viime kerroilla saadessani kuivan beef roastin, en valittanut vaan luulin olleeni epäselvä tilaukseni kanssa. Kuivasta beef roastista johtuen itselläni olikin sitten erittäin harvinainen muutaman viikon tauko, koska pitzaa ei tehnyt mieli. Vasta eilen tehdessäni tupla varmistusta että saan jauhelihakastikkeen, selvisi tämä järkyttävä totuus."

Kotipizzan Heikki Sikström vastasi minulle näin 28.12.2014:

"On hienoa nähdä kuinka uskollisia ja pitkäaikaisia  asiakkaamme ovat olleet jauheliha pizzamme kanssa. Mielenkiintoisia tarinoita ja palautteita on luettavissa tässä adressissa.

Tilanne jauhelihakastikkeen kanssa on se tällä hetkellä, että käymme läpi ensi viikolla läpi päivitettyä jauhelihakastikettamme ja testaamme tätä koulutuskeittiössämme. Tämän jälkeen teemme lopullisen päätöksen jauhelihakastikkeen takaisin ottamisesta  valikoimiimme ja millä aikataululla tämä tehtäisiin. Kysymys on lähinnä tuotannon uudelleen järjestämisestä ja kotimaisuudesta jne. Palaan tähän asiaan kun saamme testit tehtyä ja asioita eteenpäin."

Minun mielestäni Kotipizzalla on hianosti ryhdytty toimiin tämän adressin ja muiden asiakaspalautteiden johdosta. Paljon on kokoustettu ja konkreettisia toimiakin on alettu täkämään. Toivottavasti päivitetty jauhelihakastike on vähintäänkin rakkaan edeltäjänsä veroinen, joka kyllä olisi kelvannut vallan mainiosti ihan sellaisenaankin, ainakin minulle. Arvostan myös Kotipizzan Heikki Sikströmin panosta niin jauhelikastikkeen palauttamisen, kuin minulle tilanteen päivittämisen osalta.

KIITOKSET SIIS HEIKILLE SEKÄ KAIKILLE MUILLE KOTIPIZZAN TYYPEILLE, JOTKA OVAT RAKKAAN JAUHELIKASTIKKEEMME PALAUTTAMISEN PUOLESTA TOIMINEET!!!