Kotipizzan jauhelihakastike sellaisenaan takaisin

Kirsi

/ #39 LEGENDAARINEN JAUHELIHAKASTIKE PALAA MAANANTAINA 9.2 KOTIPIZZAAN!!!!

02.02.2015 16:48

Kotipizza HALUAA TARJOTA ILMASEN PITSAN KAIKILLE ADRESSIN ALLEKIRJOTTANEILLE kiitokseksi kaikkien meidän arvokkaasta asiakaspalautteesta sekä asiakkuudesta.

ILMAISEN PITSAN SAA: Lähettämällä minulle eli adressin luojalle sähköpostitse oman nimensä ja sähköpostiosoitteensa. Minä lähetän tiedot eteenpäin ja Kotipizza lähettää pitsakupongin sitten allekirjoittaneen sähköpostiin. Minut tavoittaa: kirsi_hauta_aho@hotmail.com

Kotipizzan toimitusjohtaja Tommi Tervanen ja varatoimitusjohtaja Heikki Sikström kutsuivat minut tänään 2.2 tapaamaan heitä omaan lempi-Kotipizzaani eli Tampereelle Aleksanterinkadulle. He yllättivät minut ihan täysin TARJOAMALLA MINULLE RAKASTA JAUHELIHAKASTIKEPITSAA viikkoa ennen kuin se tulee myyntiin eli 9.2. Ja täysin rehellisesti täytyy sanoa, että jauhelihakastike on vieläkin parempaa kuin kykenin edes unelmoimaan. SLURPS!!! PARASTA PITSAA IKÄNÄ!!! NAM!!!

Myös pikkuveljeni pääsi maistamaan tänään legendaa eli soossipitsaa. Ja vaikkei hän normaalisti "pelkkää" jauhelihakastikepitsaa syökkään, niin hänkin ihastui jauhelihapitsan mehevään ja hieman lihaisempaan makuun.

Soossi oli pidetty samana ja joukkoon lisätty hieman luomu-jauhelihaa, joten se maistui samalta kuin ennenkin, mutta oli vieläkin mehevämpää ja parempaa.

Selvennykseksi mainittakoon viälä, ettei burger-pitsan beef-roastilla ole mitään tekemistä legendaarisen jauhelihakastikkeen kanssa. Vaan siis se aluperäinen, uniikki ja meidän kaikkien rakastamaan soossi on saanut kaverikseen hieman lisää luomujauhelihaa.

Elikkä jos olet allekirjoittanut Kotipizza-adressin 3.2.2015 mennessä, niin lähettämällä mulle sähköpostiin: kirsi_hauta_aho@hotmail.com   oman nimesi ja oman sähköpostiosoitteesi saat ilmaisen pitsakupongin sähköpostitse Kotipizzalta kiitokseksi aktiivisesta asiakkuudestasi.