Munkkivuoren virkistysmetsä säilytettävä

Helmi

/ #11 "Meidän metsä"

08.02.2015 23:49

Aivan metsän vieressä asuvana voin sanoa,että sillä on valtava merkitys eri-ikäisille ihmisille.Kun lapset olivat pieniä tekivät he porukalla yhdessä(tytöt ja pojat)majan metsään heti kun kesäloma koulusta alkoi(ala-asteelta).Talvella siellä käytiin laskemssa mäkeä.Monet ihmiset seuraavat vuoden kulkua siellä,myös vanhukset pääsevät metsään kun se on niin lähellä.Itse mieheni kanssa teemme aina "metsälenkin"kun siellä on sopivat polut ja voi valita lenkin pituuden aina ajan ja sään mukaan.Siellä on mukava seurata luontoa ja esim lintuja.Kiva katsoa kun keväällä tulevat valkovuokot ja sitten kielot jne.Käyvätpä jotku sienestämässäkin siellä.

Olisi todella valtava menetys tavallisille Munkkivurilaislle jos sinne rakennettaisi asuntoja sitä en osaa sanoin kuvata.Munkkivuoresta ei taida monikaan harrastaa Talissa golfia,mutta metsässä kävely ei maksa mitään joten sitä voi tehdä köyhät eläkeläisetkin.