Kotipizzan jauhelihakastike sellaisenaan takaisin

Kirsi

/ #44 Älkääs hätäilkö - kuponki tulee varmasti

10.02.2015 16:15

Muutama on jo kyselly, että miksei ole ilmasen pitsan kuponkia vielä saanut. Suora vastaus: en tiedä, koska kupongit tulevat meiliinne.

Jokainen adressilainen, joka on lähettänyt minulle tietonsa meilitse kirsi_hauta_aho@hotmail.com ja olen ko. meiliin vastannut haasteella tms, tulee kuponkinsa saamaan. Ja jokaisen tiedot on lähetetty Kotipizzalle ja sieltä on myös kuitattu ne perille tulleen.

Kotipizzan pääpaikalla on varmasti ollut hirmuinen vilske ja vipinä, jotta ovat ehtineet vajaassa viikossa saamaan hommattua sekä kuljetettua jokaiselle Suomen Kotipizza-ravintolalle jauhelikakastiketta, informoitua luomu-jauhelihasta Kotipizza-yrittäjiä jne jne.

Siellä on myös saatettu odottaa, että saan kerättyä useamman adressin allekirjoittajan tiedot, jotta Kotipizzassa voitaisiin hoitaa kupongin meilaus kerralla? Ja tarviihan jonkun suunnitella ja toteuttaa adressilaisten kupongit, ne kun ovat spesiaalijuttu, kaiken muun työn ohella. Aikataulua ei ole kupongien kanssa sovittu.

TÄRKEINTÄHÄN ON, ETTÄ OLEMME SAANEET JAUHELIHAKASTIKKEEMME TAKAISIN! Eikös vaan? Joten mars Kotipizzaan jauhelihakastiketta maistamaan, kun sitä lopultakin saa. =)

Jollei kuponkeja ala kuulua, niin olen yhteydessä Kotipizzaan maanantaina 16.2 ja infoan täällä tilanteesta. Ja kun kuponkeja alkaa tulemaan, niin infoan siitäkin täällä.