Kannabis lailliseksi

Mikko Niemelä
HELVETTI

/ #1190 Educate YourSelf

26.03.2009 18:33

kuinka sinisilmäisiä ääliöitä te "normaalit" oikeen olette. minua kun aina ihmetyttää nämä kommentit että jos joku käyttää kannabista niin se imee sitä sätkää 24/7!

itseäni kun hävettää puhua paskaa niin siksi otan selvää asioista ennekö rupeen avoimesti avautumaan miksi siis ette tekisi samoin Reija Tyynismaa ja muut luupäät!

Alkoholia saa kaupasta,tarkoittaako se sitä että KAIKKi IHMISET JOKAPUOLELLA ON IHAN KÄNNISSÄ KOKOAJAN?? ai ei vai,no miksi luulet että Jos kannabista saisi kaupasta niin niin ihmiset olisi 24/7 pilvessä?

Ongelmahan ei suinkaan ole cannabis tai alkoholi kuten ei mikään muukaan aine..Vaan aivottomat moukat jotka eivät osaa ottaa sopivasti, ei se kossupullokaan alkonhyllyltä juopon huulille itestään hyppää.

Eiköhän ihmisten olis aika rupee ottaa vastuuta teoistaan!
minulle tulee huono olo viinasta ja saatan tehdä&sanoa asioita mitä en muuten tekisi,SIKSI EN JUO VIINAA KUN SE EI SOVI MINULLE!
Miksi sinun täytyisi polttaa hamppua,vetää heroiinia,tai juoda alkoholia vain sen takia että sitä saisi kaupasta?
Minä käytän cannabista lääkkeenä&päihteenä syön myös syksyisin suomen luonnosta kerättäviä myrkkysieniä,minulla ei ole ongelmaa enkä ole NISTI.

jos joku kännissä toisen tappaa niin eihän siitä alkoa voi syyttää!!!!