Kannabis lailliseksi

Hamppukaupunki

/ #1256

20.06.2009 22:28

"mihin helvettiin tämä maailma on vittu vie menosa, kaikkea ne saatana nykyään tahtoo läpi!! kuka vitun täysjärkinen tommosta haluais... mutta onneksi niittenki ääliöiden elämä loppuu lyhyeen, ku jää koukkuun ja liikku tuetyissä piireissä ja rupee käyttään vähä enemmän ja sit hupsista keikkaa tulipa otettuu vähä liikaa ja nyt sitä makaa kuopan pohjalla, hahhaa sanon minä niille :DD"

Hetkinen.....eikai tässä nyt kuitenkaan mitään heroiinia yritetä lailliseks saada? Lukisit mieluummin keskustelun läpi, etsit kaikki tutkimukset joukosta ja rupeat tekemään niitten perusteella omia johtopäätöksiä, ennenkuin tulet tänne loppupäähän huutelemaan mutua. Tiedätkö miksi alkoholi ei ole laitonta? Siksi että Kieltolaki ei toimi siinä missä muidenkaan päihteiden osalta. Ihmettelen vain sitä, miksi asiaa ei olla suoristettu vaikka asian oikea laita on tiedetty jo pidemmän aikaa. Miksi autoilu, Soutaminen, alkoholi ja vaikkapa juhannus on ei ole laittomia vaikka ne tuottavat epäsuorasti ja suorasti kuolemia ja puolestaan kannabiksen osalta ei ole tiedossa yhtään kuolemaa? Maailma on itsessään järjetön.
Ja mikäli käytät itse alkoholia, niin sinulla ei ole mitään sanomista siitä, mitä muut käyttävät, mikäli he eivät käytöllään vahingoita muuta kuin itseään tai omia etujaan.