Kannabis lailliseksi

espoo

/ #1262 Mies

29.06.2009 18:01

Miksi edes kirjoitan tänne? En tiedä. Olen vajonnut alas..

Asiani:

Jokainen meistä on ihminen!!! Me kaikki synnytään ja kuollaan: Se on yhdistävä tekijä meissä. Kenenkään mielipide ei ole toista parempaa. Oli se sitten positiivinen tai negatiivinen tähän asiaan.

Minun mielipiteeni:

Kaikki tässä maailmassa on myrkkyä liiallisin määrin. Vesikin. Suomen luonnosta saat päihteitä millä saa päänsä niin sekaisin ettei erota hirveä kauriista. Pilven polttaminen ei ole poikkeus. Onko se sitten mitä ihminen haluaa, poltaa pilveä aamusta iltaan, siitä päättää jokainen itse.

Helposti pilaat elämäsi, ja jos olet perheellinen, niin lastesi elämät kun poltat pilveä aamusta iltaan jumittamalla sohvalla katsoen televisiota tai istuen koneella tuijottaen simpsonien tuotantokausia yhä uudelleen ja uudelleen.
Lapsesi elämän pilaat myös helposti tekemällä kokoajan töitä, vastakohtana tälle hampuusin täysin toimettomalle tyhjälle elämälle.

Minun valintani:

Viina on minulle pahin huume. Se tuhosi elämästäni monia kauniita asioita, silloin kun se oli osa minua. Kannabis syötynä on maailman tervellisin kasvi, jolla voidaan parantaa satoja tauteja. Huumaavat vaikutukset eivät ole syötynä suuret, kun sitä käyttää kohtuudella aamulla ja illalla. Se edistää terveyttä.
Polttaminen... Siitä voin sanoa, että ihan mitä tahansa muuta kasvia polttamalla saat keuhkosi pilalle. Se ei ole ehkä yhtä miellyttävää, mutta lopputulos on sama.

Silti se, että kannabista alettaisiin verottaa ja myymään kaupoissa... Se on yksi kauheimmista asioista mitä olen kuullut. Että maksaisin itseni kipeäksi tästä lääkkeestä... Ei sovi minulle.

Kannabiksen vaikutukset minuun:

Tein 2 koulututkintoa yhtä aikaa samalla kun kävin töissä ja tienasin itselleni rahaa. Urheilu on pysyvä osa minun elämääni, fyysisesti olen todella kovassa kunnossa ja elän terveellisesti. Kannabis on osa minua.

Miksi?:

Ranteeni ovat jatkuvasti kipeät, kun niissä on huono verenkierto. Se parantaa verenkiertoani ja täten voin harrastaa asioita joissa tarvitsen käsiäni, enkä tunne alituiseen suunnatonta kipua käsissäni. Toiseksi se on silloin tällöin mukava korvike kun ei käytä alkoholia taikka tupakkaa, kun on joku erityinen juhlatilaisuus. Kohtuus silti, kyse ei ole koskaan pakosta.

Ohjeeni:

VALINTA ON TEIDÄN!!