Koulukiusaamisen lopettamiseksi. Tomin muistolle.

Tomin äiti

/ #433 Kiitos allekirjoituksista ja kommenteista

19.08.2015 07:27

Kiitos kaikille, jotka olette mukana allekirjoituksellanne ja kommenteillanne. En millään pysty vastaamaan jokaiselle erikseen, joten tässä Kiitos kaikille teille, jotka olette tärkeällä asialla koulukiusaamisen loppumiseksi.

Tavoitteena on saada lakimuutoksia, joilla saadaan lisää aikuisia kouluihin valvoviksi silmiksi ja kuuneleviksi korviksi. Toinen asia joka vaatii muutosta on, että kiusattu lapsi ei joutuisi vaihtamaan koulua. Usein, jos ei aina kiusattu lapsi joutuu pois tutusta koulusta ja kiusaaja(t) saavat jäädä tuttuun kouluun.

Hyvää alkanutta kouluvuotta kaikille. Toivotaan että jokainen lapsi ja nuori saa käydä turvallisen ja rauhallisen kouluvuoden.

Muistakaa aikuiset kysellä ja keskustella lasten ja nuorten kanssa. Puhuminen on kaiken a ja o koulukiusaamisessakin. Monesti eivät lapset ja nuoret uskalla kertoa kiusaamisesta, rohkaistaan heitä puhumaan ja puututaan kiusaamiseen heti.

KIITOS!