KANSANEDUSTAJIEN PALKASTA POIS25%NYT SÄÄSTELLÄÄN!

Vieras

/ #1212

09.09.2015 06:44

Ehdottomasti vähintään 25% pois. Suututtaa niin vietävästi kun  päättäjät jotka jakelee meidän rahoja Kreikkaan ja pakolaisille, porskuttelee normaalisti ja ehkäpä vielä paremminkin kuin ennen. Eläkeläiset saa esim. 500€/kk. josta otetaan pari kymppiä pois. Se jos joku on mielestäni aivan edesvatuutonta. Tällä kahdellakymmenellä eurolla eläkeläinen saa kuukauden maidot jos vähän säästeliäästi juo. Ne miljoonat joita sysätään Kreikkaan ja pakolaisille ei kyllä nosta siltikään Suomen kuvaa maailmalla. Onko meidän ns. Suomea edustavat..... niin pelokkaita etteivät uskalla sanoa EU:ssa, että nyt meidän pieneltä valtiolta, Suomelta, menee rahasäkki kiinni ja keskitytään oman maan kansalaisiin ja hyvinvointiin.
En ole rasisti, mutta pakolaiset jotka tulevat tänne ovat varakkaita henkilöitä, muutenhan eivät pääsisi tulemaan. Ne taas, jotka jäävät omaan maahansa, tarvitsisivat todella paljon apua.
MISSÄHÄN OIKEASTI MÄTTÄÄ..........