kansanedustajien palkan pienennys !!!

Vieras

/ #1316

24.09.2015 17:51

Jos minun bruttopalkkani on n. 1850 ja siitä jäisi ilman lisiä n. 1300 euroa käteen, jolla maksaisin asuntoani ym. menot niin voisin sanoa, että tiukaksi menee. Tarvitsen työssäni myös autoa, jotenka mistä päästä alkaisinkaan vähentämään hyvinvointiani. Asumismenot ovat omassa asunnossa vähemmän kuin vuokra-asunnossa, jotenka asunnon myyminen ei helpottaisi. Auton myyminen voisi aiheuttaa, että olisin ensimmäisten lähtevien listalla yksityisestä sosiaalipuolen firmasta. Firmalla useampi toimipiste ja etuna siirtyminen paikasta toiseen ja hoitotarvikkeiden haku on pystyttävä suoriutumaan. Nuoret aikuiseniki tarvitsevat apua alle 500 euron äitiyspäiväraha ei ole suuri ja leikkauksethan jo kohdistuivat heihin useammalla vähennyksellä. Hyvänä kuukautena palkkasta ja lisistä jää käteen n. 1700 - 1800 euroa. Vanha sananlasku sanoo, että "mitä isot edessä niin pienet perässä" . Neljän lapsen äitinä olen tottunut laittamaan itseni viimeiseksi hankinnoissa. Nyt haluaisin nauttia ja itseänikin hemmotella.

Tulosvastuullisuus teillekkin, palkkaa reilusti pois kun olette maan talouden päästäneen kuralle.