Big Brother 2009 pois ruudusta!

Pirjo Ilomäki
Nokia

/ #3 Sen ? ilmaisen? TV-kanavan väärinkäyttöä

09.09.2009 14:53

Kun ihmiset istuvat tuijottamassa Big Brotherin kaltaista turhuutta, tällaisia ohjelmia tehdään vuosi toisensa jälkeen.

Todellinen ongelma on se, että ei ole "ilmaisia TV-kanavia". Minäkin maksan jokapäiväisessä elämässäni jonkin niin turhanpäiväisen ohjelman, kuin Big Brother, kustannuksia. Toimiihan Mainos-TV mainosmarkoilla.

Mainosmarkat otetaan meidän kuluttajien pussista ihan meiltä kysymättä. Todellista yhteisvastuullisuutta.!?!!!

Itse en ohjelmaa suostu katsomaan, mutta joitakin pätkiä olen joutunut näkemään, kun olen ollut kodeissa, joissa sitä on katsottu. YÄK.

Tämä ohjelma ei ole ainoa turhuuksien turhuus. Miettikääpä näitä hääjuhlia, maajussimorsioita, idolseja yms., Roskaa tuutin täydeltä. Joka tollasta haluaa, niin tehköön omaks ilokseen ja läheistensä harmiksi omaa kotivideota, kunhan niitä ei esitetä missään julkisessa tiedotusvälineessä.

Moniko BB-fani seuraa elävää elämää, tietää jotain ihmisten selviytymisestä jokapäiväisessä ahdingossa tai edes ajattelee, miten tähän yhteiskuntaan voisi itse vaikuttaa.

Herätkää ajattelemaan, niin nuoret kuin vanhatkin.