Big Brother 2009 pois ruudusta!

Maija Kuntsi
Sipoo

/ #12 Naurattaa

16.09.2009 00:44

Hei ihmiset kamoon, mikä tässä on ongelmana? Tää menee naurettavaksi. Lukekaa nyt noita omia kommenttejanne. Ette pidä yhdestä TV-ohjelmasta, selvä. Olen varma, että löydän 2718 ihmistä allekirjoittamaan adressin, jossa voi vaatia esim. salkkareiden, talvisodasta kertovien dokumenttien tai jonkin lastenohjelman näyttämisen lopettamista. Teidän argumenteillanne voi perustella lähes minkä tahansa ohjelman poistamisen ruudusta.
Ja mun mielestä vastuun voi ihan hyvin sysätä, suurimmaksi osaksi, vanhemmille. Voisitte vaikka jutella näistä asioista lastenne kanssa. Puhua siitä, millainen on se oikeanlainen elämänkuva, puhua niistä teille tärkeistä arvoista. Opettaa, ettei ihan kaikkea kannata matkia, mitä televisiosta näkee. Ei pidäkään hyväksyä kaikkea nielemättä, voitte kertoa mielipiteenne nuorillenne. Jos sanoma menee kuuroille korville, vika on jossain muualla kuin Big Brotherissa ;)
TV-kanavat huolehtivat teidän muksuista ikärajoilla ja kellonajoilla, milloin saa näyttää minkäkinlaista materiaalia. Televisio kiinni kymmeneltä, jos mielenterveys ei kestä sitä, että lapsi/nuori katsoo BB:tä.
Itse katson BB:tä enkä koe sen vaikuttaneen elämääni millään tavalla.