Tasapuolinen kohtelu oikeuden edessä

Petri Karjalainen
Adressin tekijä

/ #2 Puolueellinen kohtalo!

02.12.2009 13:47

Juuri näin on. Poikani toivomuksesta lähestyimmme asianajajani välityksellä exääni kirjeellä jossa pyydettiin neuvottelemaan pojan muuttamisesta luoksemme (pojan tahdosta). Vastaus exältäni oli tällainen:

"Petri Karjalaisen toive saada xxx xxx huolto tai edes asuminen luokseen ei ole poikani edun mukaista eikä myöskään mahdollisuutta sopimusratkaisuun ole.

Asia oli käräjäoikeud...essa käsittelyssä vain 2 kuukautta sitten mutta vaiheessa jolloin poikani olisi raahattu tuomarin kuultavaksi Petri Karjalainen vetäytyi asiassa ( tuli siis järkiinsä ).

Hovioikeuteen on kuitenkin menossa vielä edellisen oikeudenkäynnin raha-asiat kuten hyvin tiedätte!!!

Vuoden päästä saa taas aloittaa 18 vuotta täyttävälle tyttärelle oikeudenkäynnin jotta hän saa elatusapua Petri Karjalaiselta vielä opiskellessaan ja noin 2 vuotta ja myös poika haastanee isän oikeuteen saadakseen Petri Karjalaiselta elatusta koska näitäkään tuskin herra Karjalainen haluaa sopia kuten ei ikinä muutakaan ( lakimiehet rikastuu ja piina pitkittyy ... )