Kannabis syöpälääkkeeksi heti!

Vieras

/ #26

21.11.2015 09:43

Äidilläni on ollut lähes 10 vuotta munasarjasyöpä.Hoito on ollut lähinnä sytos, hoitoa.Ei voi leikata.NYT HOITOA EHDOTETAAN LOPETETTAVAKSI VAIKKA ÄITINI LÄHES 70 VUOTIAANA ON ELÄMÄN ILOINEN JA NUOREKAS (ERÄS KAVERI JUURI LUULI ALLE 60 VUOTIAAKSI.ILMAN MEIKKEJÄ!) IHMINEN JOKA ELÄÄ TÄYTTÄ ELÄMÄÄ TERÄSMIEHENSÄ (74V) )KANSSA JOKA VERKKOKALASTAA PUOLIAMMATIKSEEN VIELÄKIN ON ISON TROOLARIN VANHA KAPTEENI.ASUVAT NOIN 8KK VUODESTA ULKOSAARISTOSSA JA OVAT TÄYS RAITTIITA.Elävät unelma elämää luonnon keskellä omassa maailmassaan saariston muiden asukkaiden ja sukulaistensa jotka vielä asuvat myös suurimman osan vuotta naapuri saaressa.Tämä on minun kannanottoni kannabiksen lääkekäytön puolesta.Suomessa halutaan suurista ikäluokista eroon keinoja kaihtamatta ainakin tämän tarinan mukaan sillä lääkityksen lopettaminen on kuolemantuomio!!! Lain mukaan jokaisen on saatava KAIKKImahdolliset hoidot.ihmiset vaatikaa ja tehkää valituksia muuten mikään ei muutu.Minä valitan Haagin ihmisoikeustuomioistuimelle suoraan ilman välikäsiä suomessa.Hyi suomi