Kannabis syöpälääkkeeksi heti!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Kannabis syöpälääkkeeksi heti!.

21.11.2015 09:43

Äidilläni on ollut lähes 10 vuotta munasarjasyöpä.Hoito on ollut lähinnä sytos, hoitoa.Ei voi leikata.NYT HOITOA EHDOTETAAN LOPETETTAVAKSI VAIKKA ÄITINI LÄHES 70 VUOTIAANA ON ELÄMÄN ILOINEN JA NUOREKAS (ERÄS KAVERI JUURI LUULI ALLE 60 VUOTIAAKSI.ILMAN MEIKKEJÄ!) IHMINEN JOKA ELÄÄ TÄYTTÄ ELÄMÄÄ TERÄSMIEHENSÄ (74V) )KANSSA JOKA VERKKOKALASTAA PUOLIAMMATIKSEEN VIELÄKIN ON ISON TROOLARIN VANHA KAPTEENI.ASUVAT NOIN 8KK VUODESTA ULKOSAARISTOSSA JA OVAT TÄYS RAITTIITA.Elävät unelma elämää luonnon keskellä omassa maailmassaan saariston muiden asukkaiden ja sukulaistensa jotka vielä asuvat myös suurimman osan vuotta naapuri saaressa.Tämä on minun kannanottoni kannabiksen lääkekäytön puolesta.Suomessa halutaan suurista ikäluokista eroon keinoja kaihtamatta ainakin tämän tarinan mukaan sillä lääkityksen lopettaminen on kuolemantuomio!!! Lain mukaan jokaisen on saatava KAIKKImahdolliset hoidot.ihmiset vaatikaa ja tehkää valituksia muuten mikään ei muutu.Minä valitan Haagin ihmisoikeustuomioistuimelle suoraan ilman välikäsiä suomessa.Hyi suomi

13.01.2016 15:38

Liian moni läheiseni on kuollut erilaisiin syöpiin ja en voi sietää sitä, jos OMA MAANI antaa ihmisten kuolla monikansallisten firmojen edun tähden sairauteen, johon on mahdollinen parannuskeino.

15.02.2016 13:08

iselläni tuore kasvain todettu. kriittisessä paikassa hoitoja ei voi antaa , kuolen jos se suurenee.

04.05.2016 05:55

sairastan munasarjasyöpää, olen sairastanut 9n vuotta , nyt näyttää että lääkkeet loppuvat, jo kertaalleen käytetyt lääkkeet eivät ilmeisesti enää tehoa, ainakaan nyt saamani lääke ei tehoa toivotulla tavalla. sytostaatit yleensakin parantavat hetkeksi syövän, joka kerta kuitenkin lyhyemmäksi ajaksi,nykyään syöpä iskee takaisin jo parin kukkauden jälkeen, mutta myös kroppa muuten kärsii siitä huomaan että olen pikkuhiljaa tullut heikoksi ja väsyneeksi ja hoitojen jälkeiset pahanolon kaudet pitenevät sekä pahenevat.

30.10.2016 11:07

Koska olen järkyttynyt ja erittäin vihainen tämän maan tavasta hoitaa, tai pikemminkin jättää hoitamatta sen sairaat ihmiset. Ja koska itselläni on ollut Crohnin tauti jo miltei 20 vuotta. Ja johon ainakaan (apu)koululääketieteen puolelta ei ole juurikaan helpotusta löytynyt.

James Williams

#31 HOW MY WIFE WAS CURED OF CANCER USING HEMP OIL

22.12.2017 05:52

vaimoni on kärsinyt haiman syöpäästä, joka on vahvistettu olevan neljäs vaihe, lääkäri kertoi minulle, että hän ei voinut tehdä mitään, koska hän ei vastannut hoitoon, mutta veljeni tuli meidän pelastuksemme tilaamalla tämän hamppunöljyn Rickiltä Simpsonin säätiö, jonka hän sanoi, on auttanut potilaita taistelemaan erilaisten syöpätapausten varalta, joten päätimme antaa sille mahdollisuuden, toistaiseksi vaimoni paranee täydellisesti hyvin ja tällä hetkellä hän voi kävellä talon ympäri itsestään. Minusta tuntui tarpeelliseksi annan muiden, jotka kärsivät tästä akuutista sairaudesta, että kun sinulla on hyvä hamppuaöljy, se voi todellakin antaa hyvän toisen mahdollisuuden elää. jos satut tarvitsevasi tätä hamppuaöljyä, voit ottaa yhteyttä säätiöön, joka toimitti veljeni laissa tämän sähköpostin kautta: ricksimpsoncannabis@hotmail.com

'_' ___ _s

#32 卐 PERSU 卐

14.05.2020 22:05

KANNABIS LAILLISEKS JA HETI !

KANNABISTA HUUMAUS AINE KÄYTTÖÖN !

SUOMEEN ENSIMMÄINEN KANNABIS KASVATTAMO !