Huumeiden Piilomainonta! - Kiellettävä"-Kannabis Adressi Suljettava

jari seessalmi
rovaniemi

/ #29 moro ville

23.12.2009 21:05

olen ollut terveydenhoidon piiriissä vuodesta -90.pillereitä olen pureskellut siitä alkaen aina vuoteen 2004.parhaimmillaan näitä napuroita meni lääkärin määräyksestä kymmenkunta päivässä.lopetukseeni vaikutti lääkärin määräys psykoosi lääkkeille,joita tulisi syödä loppuelämä.silloin päätin lopettaa kaikki.kyllä siinä kuukaukaden päivät meni tutistessa,krampeissa,unettomuuden,ja muiden henkisten ahdistusten lumoissa.sen jälkeen en ole pillereitä tarvinnut normaaliin elämään,ja silloin huomasin kuinka epänormaalia elämäni oli ollut,näiden napuroiden varassa olleena.kiitos tästä takaisin elämään pääsystä kuuluu eräälle vanhemmalle kaverille,jolta oikeaa asiatietoa sain.tilastoissa olen ollut sekakäytön takia -90,sehän on selvä. hyvinkin mielelläni lääkäriltä yrttirespan hakisin,niin jäisi tämä pieni stressi pois ,kun toisinaan sitä hankin tavalla tai toisella.kyllähän siinäkin pientä sivuvaikutusta ilmenee.sitä hyvänolon tunnetta on vaikea estää. no piemempi pahahan se on. pitkiä pätkiä ilman olen ollut,enkä ole pientä levottomuutta suurempia vieroitus oireita kokenut. parilla oluella siitä on selvinnyt. rauhallista ,ja levollista joulunaikaa.ps. vaikka lehteen nimet laitettaisiin yrtinhakijoilta lääkäristä,uskoisin ,että pillerien syönti vähintäänkin puolittuisi,ja lääkekuolemat samassa suhteessa.valitettavasti tämä ei tule olemaan mahdollista,niin kauan kuin lääkärit lääketehtaiden talutusnuorassa ovat.