Kannabis lailliseksi

Seinäjoki

/ #1465

01.01.2010 01:54

Jos kannabiksen laillisuutta halutaan niin se voisi laillistua kertarysäyksellä tai hyvin nopeasti jos oikein toimitaan. Mahdollisimman salaa holhousviranomaisilta ja päättäjiltä, esim. txt-viestikampanjalla tai ug-nettifoorumeilla kuulutetaan koolle 1000 uskaliasta laillisuuden puoltajaa eräänä iltapäivänä 16.20 esim. Kaskisen torille tai Inariin. Sitten vaan jointit palamaan. No, Kaskisen tapauksessa kaikki Vaasan, Seinäjoen ja Tampereen poliisit usutettaisiin paikalle. Muutama kymmenen joutuisi putkaan aluksi. Poliisi yrittäisi käyttää niitä putkaan vietyjä varoittavana esimerkkinä. Hajaantukaa nyt kun vielä voitte. Ettehän halua H-merkintää ja naamaa uutisiin. Elämäänne pilalle. Juju olisi siinä että paikalla olevien joukoissa ei monta sellaista olisi joita merkinnät pelottaa. Useimmilla kun merkintöjä olisi jo ennestäänkin. Elämä pilalla jo mikäli tavanomaista nöyristelyä haluaa elämäksi sanoa. Käytännön esteitä kuitenkin mielipiteestä, leima otsassa. Ajokortti hyllyllä. Ei pilvessä ajamisen vaan järjettömyyden takia. Työnsaanti kaatuisi nimen googletukseen kun työnantajat näkisivät mitä on tännekin kirjoiteltu. Että huumeita lailliseksi. Nämä kovaksikeitetyt paatuneet rikolliset sitten olisivat kuin eivät kyttiä huomaisikaan. 200 km säteellä olisi poliisivankilat täynnä. Kirjoittelisivat pikasakkoja maijan perällä. Tulis ehkä krp ja pasi-panssariajoneuvoilla karhuryhmäkin ja supokin kyttäilisi. Väki leiriytyisi ympäristöön useiksi päiviksi että mahdollisimman moni saisi sakon ja kaikki mediat ehtisi paikalle. Alkaisi jälkipyykki. Käräjäoikeudet menisivät lamaannuksiin. Kukaan ei maksaisi pikasakkoa sellaisenaan vaan jokainen vaatisi oikeudenkäyntiä. Oikeuslaitos menisi vuosiksi tukkoon tai kannabiksen käyttö jouduttaisiin laillistamaan.