NAAPUREIDEN HÄIRINTÄÄ VASTAAN

kotirauha

/ #9

13.01.2016 11:53

Todella hyvä adressi. Asun uudehkossa vuokra kerrostalossa. Tänne yläkerrasta kuuluu kaikki äänet  kun lapset juoksevat, tiputtelevat leluja lattiaan koko ajan, huonekaluja siirellään päivittäin vetäen lattiaa pitkin. Laminaattilattiat tuntuvat kaiuttavan äänet moninkertaisesti varsinkin kun askeläänieristys on heikointa mitä voi olla. Tätä ei millään jaksa ja olenkin hakemassa toista asuntoa täysin yläkerrasta näiden kokemusten vuoksi. Toisin harvoin asuntoja vapautuu että joutuu kestämään tätä siihen saakka. Korvatulppia käytän koko päivän ja niidenkin lävitse tulevat varsinkin nuo tavaroiden tiputtelut lattialle. Ja näitä tuntuvat tiputtelevan jatkuvasti. Tällä hetkellä eletään yläkerran mukaisesti täysin. Nukkumaan voi mennä vasta kun he menevät ja herätään kun siellä herätään tiputtelemaan tavaroita lattiaan. Kyllä lapsiperheidenkin pitäisi ottaa kerrostalossa huomioon toiset asukkaat miksi monet kuvittelevat jotta kun on lapsia saa meluta mielin määrin.