Suomen Koirankasvattajat ry:n vetoomus ja adressi Suomen Kennelliitto ry:n jalostusstrategiaesitystä

Juha Kares
Adressin tekijä

/ #19 Kiitos kauniista sanoista ja mahtavasta palautteesta

04.03.2010 22:16

Kiitos kaikille adressiin ensimmäisenä päivänä osallistuneille. Olen niin ylpeä ja tyytyväinen nimistä, joita listalla näen. Listalla on nimiä, jotka ovat olleet omia esikuviani jo harrastusta aloittaessani. Listalla on lukematon määrä kasvattajia ja harrastajia, joita arvostan suuresti. Listasta huokuu todellakin tämän maan oikea osaaminen ja tekijät.

Kiitos kaikille osallistumisesta ensimmäisenä päivänä. Kiitos Leenalle, Karille, Outille, Riitalle, Tarulle ja Sannalle tervetulleesta positiivisesta palautteesta ja kiitos myös kriittisestä Jaakko Sulkamon palautteesta.

Palasin ulkomailta lomalta viime sunnuntai-iltana 28.2. Tajusin mitä täällä oli tapahtunut ja heräsin todellisuuteen toden teolla. Tämän jälkeen en ole yhtenäkään yönä nukkunut yli kahta tuntia. On kirjoitettu vastinetta ja adressia. Päivällä olen käynyt töissä ja sitten homma jatkuu. Puhelimessa on vietetty aikaa sunnuntain jälkeen, uskokaa tai älkää ainakin yksi vuorokausi. Kiitän minua avustaneita ja olen tyytyväinen myös soitoistanne. Omat koiratkin on hoidettu, joten nukkumaan ei ole juuri ehtinyt. Nyt elämä voi palata normaaliin ja antaa asioiden edetä omaa tahtiaan.

Adressia katsoessani uskon, että kaikki on ollut sen arvoista. Kyse on tärkeästä asiasta. Toivon mukaan emme nyt jää laakereillemme lepäämään, vaan alamme toimimaan toden teolla, nyt on sen aika.

Kiitän myös Suomen Koirankasvattajat ry:n hallituksen puolesta kaikkia adressiin osallistuneita tästä ensimmäisestä vuorokaudesta.

Hyvää yötä ja kauniita unia.

Juha Kares