homoille adoptio-oikeus

Jenny K

/ #91 Voi luoja..

07.03.2010 02:23

Täytyy kyllä sanoa, että nauroin vedet silmissä näille kommenteille, vaikka äärimmäisen vakava ja itseä koskeva aihe onkin.

Ensinnäkin, siitä ei ole mitään todisteita, että lapsesta tulisi automaattisesti homo/lesbo, mikäli vanhemmat edustavat näitä vähemmistöjä. Homoutta ei voi oppia, se tulee ns. luonnostaan. Tämänhän pitäisi jokaisen aikuisen ihmisen tajuta jo puhtaalla järjellä. Miksi maailmassa sitten ylipäätään olisi homoja, jos suurin osa kuitenkin on syntynyt heteroille? Psykologiaa opiskelevana tämä asia on tullut harvinaisen selväksi – vanhempien seksuaalinen suuntautuminen ei todellakaan vaikuta lapsen suuntautumiseen eikä psyykkiseen tasapainoon eikä onnellisuuteen. Lapsi voi olla täysin tasapainoinen ja onnellinen kuten heteroidenkin lapset. On myös yleisesti todettu, että homojen kasvattamat lapset olisivat jopa keskimäärin onnellisempia. Koska kuten moni on sanonut, homot eivät saa sormia napsauttamalla lasta itselleen, joten silloin todennäköisesti lapsi on haluttu, sitä rakastetaan ja sen eteen tehdään kaikki mahdollinen. Ja turha haukkua homoja itsekkäiksi, jotka leikkivät lasten kustannuksella. Miten asia ylipäätään teitä liikuttaa? Oletteko tosiaan niin ”epäitsekkäitä”, että jaksatte kantaa huolta muiden ihmisten lapsista?

Ja mitä tulee koulukiusaamiseen – huonoimpaan perusteluun ikinä – miettikää KUKA niitä lapsia oikein kiusaa? TEIDÄN lapsenne, joille on opetettu, että homous on sairaus, mitä se ei muuten ole. Ihmisiä tullaan kiusaamaan aina. Niin lapsia kuin aikuisia. Syyt ovat mitä useimmiten täysin naurettavia ja epäreiluja, mutta niin se vain menee. Homojen adoptio-oikeus on helppo teilata tällaisella väitteellä, kun ei muutakaan keksitä. Kun sen kieltämiseen ei ole muutakaan syytä, vedetään nyt viattomien lasten hyvinvoinnin järkkyminen ja koulukiusaaminen mukaan.. voi luoja!!

Ja siltä varalta, että joku asiaa vielä kristillisestä näkökulmasta perusteli; Raamatussa Jeesus sanoo : ”Älä tuomitse.” Mmm, mitäköhän muuta homojen syrjiminen on kuin tuomitsemista?
Ja mitä luonnollisuuteen tulee.. mikäpä tässä maailmassa nyt enää luonnollista olisi.

Loppuun vielä voisin heittää kysymyksen, että onko kukaan koskaan kuullut sitä toteamusta, että voimakas homovastaisuus kielisi yleensä omasta homoudesta? Tuli vaan mieleen, ei se nyt niin kamalaa ole olla massasta poikkeava.

Allekirjoitin.