Kiitos ei pelimiehille

uusikaarlepyy

/ #10 juujuu

14.04.2010 23:39

millä määrittelet pelimiehen ? tarkoitat varmasti miestä, joka järjestelmällisesti pokaa naisia ja se on sun mielestä väärin koska asiat on valmiiksi mietitty ja suunniteltu ja siksi ei ole sun mielestä luonnollisisa.

tarkotat varmasit myös miehiä, jotka leikkii naisten tunteilla ja dumppa heti knu saanut haluamansa jne.

tiedoksi vain tottakai tuollaisiakin on, mutta niin on tuollaisia naisiakin ( naiset ovat kehonkielessä ja sosiaalisisssa tilanteissa miehiäö paljon edellä. naiset lukevat naistenlehtiä missä on neuvoja jne ja naisen ei tarvitse edes tehdä mitään ollakseen "pelissä." Riittää, että miehiä tulee esim. baarissa juttelee ja pokaa niin sillälailla naisella kokemusta sosiaalisista tilanteista enemmän. miehillä se tyssää melkeinpä heti siihen jos mies ei lähesty naisia. )

Sitten on tietenki pelimiehiä, jotka kunnioittaa naisia, mutta kuten monissa muissaki elämänosa-alueissa kannattaa niin he ovat maksimoineet eli opetelleet ja perehtyneet enemmän asiaan. ei se silti tarkota, että he tekisivät jotai pahaa tai väärää.

mikä sua häiritsee pelimiehissä?

siis jos ihminen halua hyvän työn sen kantsii opsikella/tehdä töitä, jos haluaa hyväksi golffaajaksi pitää pelata goffia ja treenaa ja sama itsepuolustuslajeissa, eli kuria tarvitaan. Jos haluat elämässä sosiaaliset taidot löytää unelmiesi naisen tai sitten ku tulee vastaan nainen keneen haluisit tutustua mutta sulla ei oo pokkaa jutella niin sitten kyll ävarmasti olisi hyöyä näistä skilsseistä niin tosi moni mies ei ole valmis uhraa aikaa opetellakseen.

miksi suomi on playerhatermaa ? miksi vihaatte pelaajia ?
itse en haluisi edes pelata ( kyllä myönnän, olen myös itse lukenu sosiaalipsykologiaa, samoin olen itsensäkehitämismatskua, yritystoimintaa ja kaikkea mikä elämässä minua kiinnostaa ), mutta se on vain niin, että jos menee baaris juttelee tyyliin : hei mä olen shardul, oot tosi nätti, mä tykkään susta, voinko ostaa sulle drinkin " niin se ei herätä kiinnostusta. korkeintaan muija voi ottaa drinksun ja sitten kadota...

ja naisetki tekee "paskatestejä" alitajuisesti yleensä etteivät edes yleensä taju sitä, mutta sitä ei pidä edes "vihata",koska se on evoluution takia jäänyt naiselle. ei nainen voinut menneisyydessä tai nytkään kysyä, että jos tulen raskaaksi jäätkö luokseni tai muuta kun mies voi valehdella. siksi nainen tekee testejä. toisaalta nainen ei testaa jätkää ketä se kelaa, että ei ole yhtään potentiaalinen seksi/seurustelukumppani eli testiä voi pitää kiinnostuksen merkkinä..tavallaan.

pelaaminen ei pidä määritellä ihmistä vaan sen on tarkoitus riakstuttaa elämää. tärkeintä on se syy miksi haluat. eli etitkö monta muijaa yhtä aikaa, yhenillan juttuja vai tyttöystävää.

siis tärkeintä (ainakin itellä) ei ole " saada p^llua" baarista vaan kehittää sosiaalinen taitosetti vuosien mittaan, että sitten ku tulee "oikea" muija vastaan mä osaan pokaa sen. tyyliin kaikki mun kamut o sellasia, et ne ei pokaa muijia baaris ja te toivoo, että tavallaan jotain vaan tapahtuisi. että ne sattumalta löytää naisen. kaverin kautta tai jotai...noh on mahdollista miksi ei mutta mä en elämääni sattuman varaan halua jättää jos tiedän,että voin vaikuttaa asiaan, hyvällä itsetunnolla ja ei tssa oo mitää menetettävää.

tärkeintähän pelaamisessa on itsetunto ja loppupeleissä kun noita asioita opettelee tajuat ettet enää ees tarvii noita ku tärkein on "inner game" elikkä hyvä itsetunto ja energisyys. tietenki " day game2 eli kadulla pokaaminen siinä on eri "säännöt" kuin baaris ettei tarvii olla niin energinen sitten ettet leimaadu hyypiöksi :D baaris pakko olla ellet halua laskea kohteesi energiatasoa jos ite oot ihan down ja ne on et wuhuu :D

musta oikein, että on olemassa ihmisiä jotka opettaa pelaamista, koska paljon miehiä, jotka ei tiedä miten naisten kaa jutellaan jne. siksi on paljon AFC " eli average frustated chump eli tavallinen turhautunut jäbä, ne o niit jäbii jotka sanoo vaik,et vitun huora ku saa pakit ja suuttuu, kun playeri ei ota itteensä ku eihän se muija tunne sua, sun persoonaas se anto pakit vain sun iskutyylilles tai tulit huonoon aikaan jne se vaan jatkaa seuraavaan muijaan, uutta peliin :D

en jaksa kirjottaa enempää.
kannattaa tutustua materiaaliin myös teidän naistenkin.