Kiitos ei pelimiehille

Minua on jo pitkään syljettänyt se, että niin sanottu pelimieskulttuuri kasvaa myös pienessä lintukodossamme kovaa vauhtia.Eli miehet opettelevat järjestelmällisesti iskemään naisia tai eiväthä he enää edes iske naisia, oikea termi kuulemma nykyään on sargaaminen. Siis mitä ihmettä on oikein tapahtunut?
Ovatko ihmissuhteet muuttuneet peliksi ja naiset kohteiksi?Pelimiehet viilaavaat koko ajan tekniikoitaan ja itsevarmuuttaan ja he eivät toimi yksin. Nykyään pelimiehet ovat netissä suljetuissa yhteisössä, joissa epäonnistumisia kerrataan ja salaisia taitoja jaetaan. Ilmeisesti naiset ovat muuttuneet heille numeroiksi ja mitä enemmän näitä kohteita saa sitä kovempi mies on.Me naiset emme ole mitään kohteita ja on todella julmaa, että suhtauminen pelimiehille naisia kohtaan on kylmän laskelmoivaa. Missä on näiden miesten moraali? Minun nuoruudessani naisia iskettiin, ei pokattu ja hyvin naisten kanssa pärjäävä mies oli naistenmies eikä pelimies tai sargaaja. Miesten ja naisten suhteissa, naisilla tulee olla ylivalta, koska miehet ovat loppupeleissä aina pikkupoikia, eivätkä pysty itsenäiseen ajatteluun.